توضیح سازمان بهشت زهرا در مورد خبر منتشر شده در فضای مجازی؛
خبرگزاری بسیج: در پی درج خبری در فضای مجازی بر اساس اطلاعات سامانه شفافیت شهرداری تهران با عنوان" قرارداد ۱۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران برای مداحی و تلقین میت در بهشت زهرا(س)" روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) جهت تنویر افکار عمومی جوابیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۵۱۱۹۳
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹

روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) اعلام کرده است:

 

۱- هزینه کرد مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بابت قرارداد فوق الذکر از اساس کذب محض بوده و اصولا چنین مبلغی در قرارداد وجود ندارد و این قرارداد نه تنها هیچ هزینه ای برای سازمان بهشت زهرا(س) ندارد بلکه اجرای آن بر اساس سهم درآمدی سازمان بهشت زهرا(س) به عنوان کارفرما و سهم پیمانکار شامل هزینه اداره کامل این بخش و برگزاری حداقل ۲۳۰/۰۰۰ مراسم در طول سال با اشتغال زایی و فعالیت ۲۹۸نفر نیروی انسانی و بکارگیری ادوات و هزینه های تجهیزات در محوطه ۵۸۴ هکتاری سازمان بهشت زهرا(س) می باشد.

۲- قرارداد کاملا قانونی و در چارچوب ضوابط و مقررات و پس از برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای آن هم از طریق فراخوان عمومی و درج در روزنامه های کثیرالانتشار صورت گرفته است. شایان ذکر است در طول تاریخ بهشت زهرا (س) این اولین بار است که انتخاب پیمانکاری که این خدمات را ارائه می کند ، از طریق مناقصه عمومی تعیین شده و تحت نظارت کامل سازمان بهشت زهرا(س) انجام می شود.

۳- دریافت کلیه مبالغ خدمات فوق بر اساس نرخ مصوب شورای اسلامی شهر تهران و به صورت حداقلی در جهت رفاه حال شهروندان عزیز بوده که در قیاس با سایر آرامستان ها و شهرستان های کشور عددی بسیار ناچیز به شمار می رود.

۴-اقدام فوق یکی از افتخارات مدیریت جدید سازمان بهشت زهرا(س) در جهت شفاف سازی ، اصلاح رویه ها و در نظر گرفتن صرفه و صلاح سازمان بوده که ارتقاء کیفیت خدمات رسانی و افزایش غیرقابل تصور درآمد در قیاس با سالهای قبل را در پی داشته است.

۵- ایجاد سامانه شفافیت از افتخارات دوره جدید مدیریت شهری با هدف محرم دانستن افکار عمومی و شهروندان راه اندازی شده و قراردادهای کاملا قانونی و شفاف مناطق و سازمان های تابعه شهرداری تهران از طریق آن منعکس می گردد.

۶- سازمان بهشت زهرا(س) در دوره مدیریت جدید با رويكردي صادقانه، شفاف و کاملا قانونی  ضمن توجه به اقدامات زيربنايي و اساسي در خصوص انعقاد قراردادهای شفاف ، قانونی و تحت نظارت دستگاه ها و نهادهای ذی ربط تمرکز و تاکید ویژه ای بر طی مراحل قانونی و رعایت تشریفات اداری در برگزاری مزایده و مناقصه های عمومی دارد و همواره پاسخگویی به افکار عمومی و شفاف سازی را به عنوان رویه کاری و مدیریتی خود مورد تاکید داشته است.

 

 

 

ارسال نظرات