خبرگزاری بسیج: مراسم افتتاحیه برنامه تابستانی جوانه های صالحین (نشاط و تعالی)بسیج شهرستان قرچک با حضور سرگرد شهیری فرمانده سپاه شهرستان قرچک، مسئولان،مربیان ومجریان این طرح در قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۱۹۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،مراسم افتتاحیه برنامه شاط و تعالی تابستانه جوانه های صالحین بسیج شهرستان قرچک  عصر امروز با حضور مسئولین ،مربیان و مجریان این طرح و سخنرانی سرگرد شهیری فرمانده سپاه این شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قرچک در جمع متولیان این طرح اظهار داشت:  در برنامه طرح نشاط و تعالی ،غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با هدف ارتقای  دانش معرفتی ،مهارتی و بصیرتی صورت می گیرد.

وی تشریح کرد:ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی و تلاش برای سازندگی روحی،اخلاقی و فکری نوجوانان و جوانان از جمله اهدافی است که طرح نشاط و تعالی بسیج را از  سایر طرح های تابستانی متمایز می کند.

شهیری همچنین خاطر نشان کرد: طرح نشاط و تعالی جوانه های صالحین بسیج که  شامل محور اصلی : قرآنی ،علمی،فرهنگی و هنری،مهارتهای فنی،معارف اسلامی اخلاقی و ورزشی  بوده باید بگونه ایی برگزار شود که بتواند همراه با  پر کردن اوقات فراغت  الگوهای مناسبی را متناسب با فرهنگ دینی ،انقلابی و ملی ارائه نماید.

فرمانده سپاه شهرستان  بیان داشت: از جمله اهداف مهم این طرح ترغیب بیش از پیش خانواده ها به حضور فرزندان در پایگاههای بسیج و پیوند با مساجد است .

 شهیری ادامه داد:در همین راستا  مربیان باید با مخاطب  شناسی و  ایجاد فضای صمیمی همراه با آموزش زمینه را برای رشد معنوی نوجوانان فرهم آورده و  به نوعی  باعث پیشگیری از آسیبهای شایع میان نوجوانان وجوانان در فصل تابستان شوند./

خبرنگار: فاطمه خانی

ارسال نظرات