خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت صاحب الزمان(عج):
معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: انقلاب اسلامی بستری برای پرورش یاران امام زمان(عج) و وظیفه بسیج تربیت افراد در مسیر انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۵۱۱۷۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محسن مظاهری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین در ارتباط با زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: در روایاتی از پیامبر اکرم(ص) و امامان باقر(ع) و کاظم(ع) یکی از مهم‌ترین زمینه‌های ظهور حضرت حجت(عج) انقلاب در ایران است که سیدی از شهر قم برای گرفتن حق قیام می‌کند و افرادی با ایمان محکم او را همراهی می‌کنند و پرچمی را بالا می‌برند که زمینه ساز ظهور آن حضرت است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بستر تربیت یاران امام زمان(عج) است، عنوان کرد: بهترین اتفاق و ظرفیت انقلاب فراهم شدن فضا برای تربیت انسان‌هایی برای یاری حضرت مهدی(عج) است و این رسالت انقلاب است و کسانی به همه چیز اعتراض می‌کنند قطعاً رسالت انقلاب را درک نکرده‌اند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان با اشاره به گفته‌های غربی‌ها برای رسیدن به پیشرفت بیان کرد: غربی‌ها خداوند را در قبرستان دفن می‌کنند تا پیشرفت در کشورشان حاصل شود اما امام خمینی (ره) و این انقلاب ثابت کردند که با داشتن دین و قوانین الهی هم می‌توان به اوج رسید و به گفته رهبر معظم انقلاب این در تعارض با افکار غربی‌ها است.

وی در ارتباط با رشد جمعیت شیعیان در تمام نقاط جهان تصریح کرد: هیچ کشوری در دنیا نیست که در بین بومی‌های خود فرد شیعه مذهب نداشته باشد و حتی در کشورهای اروپا و آمریکای جنوبی هم تشکل‌های شیعی با جمعیت بیش از 10 هزار نفر زندگی می‌کنند و این از ثمرات انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) است که توانسته‌ایم در جوامع بیرونی قله‌های زیادی را فتح کنیم.

مظاهری افزود: جمعیت مسلمانان و نهضت‌های آزادی خواه اسلامی به گونه‌ای در حال افزایش است که موجب نگرانی دولت‌هایی از جمله فرانسه شده است که با این درصد رشد در 10 سال آینده اسلام دین اول این کشور خواهد بود و آنها برای جلوگیری از آن دست به اقداماتی مثل اسلام تروریستی می‌زنند.

وی با اشاره به رشد میزان زاد و ولد مسلمانان سنی در مرزهای کشور اظهار داشت: نباید نگران رشد جمعیت سنی‌ها در مرز کشور بود چراکه افرادی با مذهب شیعه درحال عوض کردن مذهب آنها هستند و زاد و ولد اهل تسنن می‌تواند مفید هم باشد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) اصفهان در ارتباط با افرادی که با توهین به مسلمانان سنی موجب بروز اختلاف و دشمنی میان شیعه و سنی می‌شوند، گفت: سیره اهل بیت(ع) اینگونه نبوده است بلکه آنها با رفتار و گفتار شایسته مخالفانشان را جذب خود می‌کردند.

وی در توصیه به بسیجیان با بیان اینکه نسبت به نسلی که در اختیار دارید دغدغه‌مند باشید، تصریح کرد: باید با ارتباط‌گرفتن و تربیت نسل جدید به حفظ اعتقاداتشان کمک کنید تا آنها نیز بتوانند در فضاهای اجتماعی جریان سازی کنند.

مظاهری افزود: باید هدف از برگزاری کلاس‌های آموزشی و هنری مختلف رشد و پرورش اعتقادات افراد باشد و این با داشتن خلاقیت و توانایی میسر است تا حضور افراد معتقد و مذهبی در میدان‌های هنری پررنگ‌تر شود و باعث تبادل اعتقاد با دیگران شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان با اشاره به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری خطاب به بسیجیان عنوان کرد: با جذب اعتماد مردم و کمک از آنها برنامه‌های فرهنگی پایگاه خود را برای پرورش افراد انقلابی افزایش دهید و بسیج هم علی‌رغم بی مهری‌های دولت از شما حمایت می‌کند.

وی افزود: با جوانگرایی و الگوبرداری به برنامه‌های خود خلاقیت ببخشید و به رشد افکار و اعتقادات خود نیز توجه کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها