خبرهای داغ:
فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان گفت: به منظور حفظ انسجام وساماندهی بسیجیان پایگاههای شهیدان سردار نعمت الله قائد و مندنی حیدری گروهان ۳ گردان عملیاتی امام رضا(ع) همراه با فراخوانی درهندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۱۶۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲

پاسدار عبدالرسول محبعلی پیش از ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: نیروهای بسیجی تازه وارد و همچنین پیشکسوت با تشکیل پایگاههای زیر نظر مردان عملیاتی امام رضا(ع) بصورت ویژه جلسه توجیهی همراه با ساماندهی در قالب فراخوانی انجام گرفت که نیروها در برنامه‌های بسیج و سپاه با نظم بهتری حضوری خوب داشته باشند.

 

وی افزود: بسیجیان گروهان های گردان عملیاتی امام رضا(ع) همواره در ماموریت های محوله با شور و اشتیاق بی نظیر خود با موفقیت در سطح شهرستان هندیجان انجام داده اند و با پیروی از فرمایشات حکیمانه فرمانده کل قوا ، مقام معظم رهبری در هر شرایطی آماده دفاع از آب و خاک ایران اسلامی هستند.

 

وی بابیان مشارکت بسیجیان گردان در برنامه ها گفت: با فراخوانی گردان عملیاتی امام رضا(ع) در جمع آوری کمک رسانی به سیل زدگان ، با جدیت پای کار بودند و اکنون نیز آماده هستند و در کنار هموطنان سیل زده استان با تمام امکانات موجود بوده و هیچگاه غافل از یاری رساندن نخواهند شد و همچنین بسیجیان گردان در بالاترین سطح آمادگی رزمی عملیاتی هستند.

 

پاسدار محبعلی فرمانده گردان عملیاتی امام رضا (ع)هندیجان عنوان کرد : فراخوانی پایگاهی ، گروهانی و گردانی بیشتر در قالب حفظ و آمادگی دفاعی و برنامه های رزمی در جهت پیشبرد اهداف مشخص شده بسیج است که تاکنون بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) با بهترین کیفیت انجام داده‌اند و همچنان باتمام قواادامه دارد .

 

وی بااشاره به برگزاری کلاس های روشنگری و برنامه های قرآنی بیان کرد: با برنامه ریزی و سازماندهی بسیجیان ، کلاس های روشنگری و آموزش های نظامی و همچنین برنامه های متنوع قرآنی در پایگاههای گروهانی گردان عملیاتی امام رضا(ع) با جدیت در هندیجان انجام می گیرد و در کنار این موارد برنامه های ورزشی نیز با استقبال خوب بسیجیان در حال انجام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها