خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسکو گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تحولات بزرگ جهانی بود و با گذشت چهار دهه از آن شاهد تاثیرات انقلاب در نقاط مختلف جهان هستیم و این تاثیرات به برکت خون شهدای گلگون کفن نظام می باشد و اصلی ترین ویژگی انقلاب اسلامی مردمی و مذهبی بودن آن است.
کد خبر: ۹۱۵۱۱۳۴
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی در آیین معارفه فرمانده جدید حوزه  حضرت فاطمه الزهراء اسکو با تاکید بر الهام گرفتن انقلاب اسلامی از نهضت عاشورا، اظهارداشت: انقلاب ما با الهام از نهضت حسینی شروع و از عاشورا الهام گرفت و با مکتب عاشورا راه خود را ادامه می دهد و بحول قوه الهی به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد.

وی ادامه داد: از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیوند امت و امامت است که دشمنان نظام به وسیله جنگ نرم در صدد ضربه زدن به این ویژگی های انقلاب می باشند. و در این راه از هیچ سعی کوششی دریغ نمی کنند.

رشیدی با توجه به نقش مردم در پاسداری از انقلاب، افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف باعث خنثی شدن فتنه های داخلی و خارجی می شود و تا زمانی که مردم مومن و انقلابی در میدان حضور دارند دشمنان نظام مثل همیشه ناکام خواهند ماند.

در این آیین با قدردانی از زحمات خواهر فولادی، خواهر سالمی به عنوان فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهراء اسکو معرفی شد.

ارسال نظرات