خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: پیوستن به طرح «جهاد همبستگی ملی» نماد بارز عمل به دستور قرآن و گام برداشتن در مسیر تعاون و نیکوکاری است.
کد خبر: ۹۱۵۱۱۲۶
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

حبیب شهسواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: نهادهای مختلف باید برای اجرایی شدن طرح همبستگی ملی به صورت جدی و با عزم راسخ تلاش کنند تا مناطق سیل‌زده آباد شود و مردم به زندگی عادی خود برگردند.

وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام و قرآن کریم در آیات متعددی ما را به تعاون و همبستگی در امور خیر فرامی‌خواند، افزود: بنابراین اگر در تفاسیر این آیات و نکات ارزشمندی که در روایات آمده، تأمل کنیم، به وضوح درمی‌یابیم که باید داشته‌های خودمان را با دیگران در شرایط سخت تقسیم کنیم و این مسأله مهمی است.

این مسوول ادامه داد: قرآن و روایات، ما را به انفاق در اموال تشویق می‌کنند و همه باید به این طرح ارزشمند ملتزم و مقید باشیم، همچنین باید دیگران را برای گام برداشتن در این زمینه ترغیب کنیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: سیل در مناطقی از کشور شیرینی عید نوروز را در ذائقه ملت ایران تلخ کرد، ولی خوشبختانه با طرح ارزشمند سپاه پاسداران، بسیج جهادی، نیروهای مسلح، مردم و طلاب حوزه‌های علمیه همه دست به دست هم دادند و با اشتیاق غیرقابل وصفی توانستند این ذائقه تلخ را با خدمت بی‌دریغ و خالصانه خودشان شیرین کنند.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم این رسالت یعنی کمک به‌هم‌نوعان خودمان را همه با جان و دل بپذیریم، تصریح کرد: در قالب طرح جهاد همبستگی ملی برای نهادهای مختلف از جمله مساجد، بانک‌ها و ... تکالیفی اعلام شده است، که بایستی برای اجرای آن گام برداشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات