مسئول نمایندگی ولی فقیه و معاونت تعلیم و تربیت و مسئول حوزه بسیج طلاب و دارالقرآن بسیج سپاه شاهرود با رییس حوزه علمیه امام صادق(ع) دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۵۱۰۹۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود به همراه معاونت تعلیم و تربیت و دارالقرآن بسیج و فرمانده حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری با مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار حجت الاسلام عیسی سلیمانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه شاهرود در سخنانی با تاکید بر استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه در سازمان بسیج بر تعامل و همکاری بیش از پیش حوزه علمیه با بسیج و سپاه تاکید کرد.
حجت الاسلام سید رضا مرتضوی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه نیز یا اشاره به حلقه‌های صالحین در پایگاه‌ها بر حضور طلاب در این حلقه‌ها و پاسخ به شبهات اعتقادی متربیان اشاره و از همکاری و تعامل بین حوزه علمیه و بسیج به عنوان نقطه مثبت یاد کرد و بر تعامل بیشتر تصریح نمود.
در این دیدار حجت الاسلام برزکار مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) نیز با خیرمقدم و ارائه گزارشی از فعالیت‌های این حوزه و پایگاه بسیج آن بر همکاری و تعامل با بسیج و سپاه در همه زمینه‌ها تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها