امنیت استان البرز موجب جذب سرمایه‌گذاران شده است

استاندار البرز گفت: امنیت استان البرز موجب شده تا سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این استان اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.
کد خبر: ۹۱۵۱۰۹۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، عزیزالله شهبازی در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی استان در جمع خبرنگاران، با اشاره به تنوع اقوام در استان البرز اظهار داشت: تلاش های شورای تامین استان با توجه به هماهنگی های فراوان بین آنها ثمربخش بوده و امروز البرز یکی از استان های امن کشور است.

استاندار البرز  تصریح کرد: امنیت این استان موجب شده تا سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این استان اقدام به سرمایه‌گذاری کنند و نگرانی ها و دغدغه هایی که از زمان های دور در بین مردم وجود داشته، امروزه در استان وجود ندارد.

شهبازی با اشاره به چند وجهی بودن امنیت اظهار کرد: کسانی که مسؤولیت امنیت را برعهده دارند با همکاری قوای سه گانه می توانند در امنیت‌آفرینی هم‌افزایی داشته باشند، زیرا این اتحاد سبب تقویت امنیت در زمینه های مختلف در استان می شود.

وی با اشاره به ارتباط نزدیک میان استاندار البرز و نیروی انتظامی در استان ادامه داد: تلاش ما بر این است که دولت و بخش های دیگر بتوانند یاری‌گر نیروی انتظامی در مأموریت های مهم و خطیر و ایجاد احساس امنیت در مردم باشند.

استاندار البرز با اشاره به اهمیت تنوع قومیتی در البرز تصریح کرد: با توجه به استراتژیکی بودن البرز و نزدیکی آن به پایتخت، جرائم خشن که توسط باندهای تبهکار و سازمان یافته صورت می گیرد در این استان مشاهده نمی شود.

شهبازی اظهار کرد: وجود اتحاد و انسجام میان نیروهای اطلاعاتی استان و همچنین حضور فعالانه پرسنل نیروی انتظامی و فرماندهی نیروی انتظامی موجب شده تا امروز شاهد تبهکاری‌ شبکه ای در استان نباشیم.

تأمین امنیت مهمترین مأموریت استاندار

استاندار البرز با اشاره به ارتباط نزدیک میان فرماندهی نیروی انتظامی، استانداری و شورای تأمین استان افزود: تأمین امنیت در استان مهمترین مأموریت استاندار است که به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی این وظیفه را بر عهده دارد.

شهبازی ادامه داد: بر اساس تصمیم‌گیری های صورت گرفته تلاش می کنیم در بخش های دفاعی، نظامی و امنیتی هرچه در توان داریم و هرچه در برنامه های راهبردی نیروی انتظامی است، جهت برقراری امنیت در استان انجام دهیم.

وی اظهار کرد: در هزاره سوم، امنیت جامعه توسط مردم ایجاد می شود؛ با توجه به اینکه نیروی انتظامی نیز برخاسته از جامعه و مردم است، باید ارتباط میان نیروی انتظامی و مردم تقویت شود و استانداری نیز با پشتیبانی از این همدلی، امنیت مدنظر و مورد مطالبه مردم را فراهم کند.

استاندار البرز اظهار کرد: مشاهده برخی جرائم، در کشور بزرگی که جمعیتی بیش از 80 میلیون نفر را در خود جای داده تا حدی طبیعی است که امروز اقدامات انجام شده، در نمایشگاهی که توسط نیروی انتظامی در اداره آگاهی استان برپاست، به نمایش گذاشته شده است.

شهبازی با اشاره به همت والای نیروی انتظامی در البرز اظهار کرد: این نهاد امنیتی از حداقل ها بیشترین بهره وری را می کند و این امر موجب شده امروز شاهد این کشفیات مهم باشیم که حتی برخی از آن ها مربوط به استان های دیگر کشور است.

وی گفت: رونق کسب و کار در البرز نشان دهنده جریان داشتن زندگی و امنیت در این استان است اما در هر صورت اقداماتی هم که صورت می گیرد باید در معرض دید عموم قرار گیرد.

استاندار البرز در پایان تأکید کرد: وقوع برخی جرائم مانند سرقت خودرو و منازل در استان، از مردم خواست در زمینه های مختلف مانند سرقت منازل، تذکرات و توصیه های پلیس را جدی بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها