فرمانده حوزه مقاومت بسیج نصر از ناحیه روح الله یزد:
به منظور آگاهی از پیشرفت برنامه های بسیج ؛فرمانده حوزه مقاومت بسیج نصر از ناحیه روح الله یزد از پایگاه شهید صدوقی نعیم آباد یزد بازدید و سرکشی نمود.
کد خبر: ۹۱۵۱۰۵۶
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج یزد ؛سروان پاسدار حسین رحیمیان در سرکشی از پایگاه شهید صدوقی با اشاره به سخنان رهبری عنوان کرد: بسیجیان باید بصیرت، اخلاص و عمل صحیح را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی در ادامه با تقدیر از شهدا گفت: اگر شهدا در هشت سال دفاع مقدس جان خود را فدا نمی کردند خدا می داند چه بر سر کشور ما می آمد.
رحیمیان گفت: در بسیج باید برای کیفیت کارها ارزش قائل شد. برای مثال رهبر انقلاب در مورد حلقه صالحین می‌فرماید اگر این کار درست انجام شود کار ارزشمندی است. لذا باید کیفیت را مد نظر داشت.
وی با اشاره به رهنمود رهبر انقلاب در مورد آتش به اختیار بودن بسیجیان گفت: آتش به اختیار بودن به معنای کار فرهنگی درست است نه بی قانونی، آنچه که در این پایگاه انجام می‌شود نیز مصداق همین مسئله است.
وی با تقدیر از نقش پایگاه شهید صدوقی در برگزاری اردوهای جهادی از اعزام بسیجیان این پایگاه به مناطق سیل‌زده در آینده نزدیک خبر داد.
وی در ادامه بر اجرای طرح "هر مسجد؛ یک خانه" که در آن هر مسجد ساخت یک خانه در مناطق سیل زده را برعهده می‌گیرد اشاره کرد و گفت: ما اولویتمان در اجرای این طرح را به مساجدی که پایگاه‌های بسیج در آنها وجود دارد اختصاص دادیم، تا از این طریق بقیه مساجد را نیز در درگیر کنیم.
وی همچنین خواستار مشارکت فعال پایگاه شهید صدوقی در برنامه المپیاد ورزشی بسیج در تابستان شد.
حسین مسعودی فرمانده پایگاه شهید صدوقی نیز با اشاره به اقدامات این پایگاه بیان داشت: در پایگاه شهید صدوقی اخیراً اقدامات فشرده‌ای نظیر اعزام بسیجیان به اردوی مشهد و همچنین پیگیری برای اعزام جهادگران به مناطق سیل زده انجام شد.
وی عنوان کرد: کار جدیدی که در حال انجام است تحول در شوراهای پایگاه با استفاده از تجربه‌ اعضای شورای سابق و استفاده از نیروهای جوان در پایگاه است.
مسعودی اظهار داشت: یکی از کارهایی که اخیراً انجام شده مزین کردن جلسات قرآن به تصاویر شهدا و تجلیل از شهدا بوده است.
وی تاکید کرد: ما به هیچ وجه نباید شهدا را فراموش کنیم. باید تاریخ مجاهدت این عزیزان را بازخوانی کنیم و به یاد داشته باشیم که رهبر انقلاب می‌فرمایند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات