خبرهای داغ:
برگزاری جلسه تشکیل کمیته احیاء و سرمایه گذاری موقوفات استان قزوین

جلسه تشکیل کمیته احیاء و سرمایه گذاری موقوفات استان قزوین برگزار شد

حجت الاسلام مجیدی گفت: مشکلات سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف وقف باید هرچه سریع‌تر بررسی و حل شود.
کد خبر: ۹۱۵۱۰۱۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ، در جلسه‌ کمیته احیاء و سرمایه گذاری موقوفات استان قزوین ضمن بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه وقف از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: مشکلات سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف وقف باید هرچه سریع‌تر بررسی و حل شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در استان قزوین باعث ایجاد اشتغال در شرایط رکود بازار خواهد شد و این موضوع به رشد اقتصادی کمک شایانی می‌کند، افزود: پروژه‌های سرمایه‌گذاری صرف‌نظر از برکات بلندمدتی که در راستای خدمات‌دهی به شهروندان دارند، می‌تواند به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی کند.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین همچنین مشارکت سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری را راه‌حل اصلی مشکلات سرمایه‌گذاری دانست و ادامه داد: بسیاری از مشکلات با تعامل مدیران استانی قابل حل است و باید از این ظرفیت‌ها برای حل مشکلات در منطقه به خوبی استفاده کرد.

حجت الاسلام مجیدی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در زمینه وقف ضمن ترویج فرهنگ وقف در جامعه باعث رشد گردشگری مذهبی می‌شود، افزود: باید زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری در حوزه وقف فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاران در این بخش سرمایه‌گذاری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم تا در آینده نزدیک مشکلات سرمایه‌گذاری در حوزه وقف بررسی و برطرف شود تا شاهد پیشرفت‌های خوبی در این زمینه باشیم.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه در خصوص اراضی برخی موقوفات و همچنین طرح های سرمایه گذاری موجود در این اراضی بحث و تبادل نظر شد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار