جلسه تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۰۰۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
به گزارش سرویس بسیج کارگری خبرگزاری بسیج از رشت، مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان صبح امروز در رشت برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج با بیان اینکه بسیج یک میراث گران سنگ است اظهار کرد: امام خمینی (ره) انقلاب را با مردم شروع و اعتقاد داشت با همین مردم می‌شود انقلاب را حفظ کرد.

سرهنگ کیا عاشوری با اشاره به اینکه امام (ره) حفاظت از انقلاب را به مردم سپرد افزود: موازنه جنگ امپراطوری‌های بزرگ تاریخ را در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیج برهم زد.

وی با اشاره به اینکه بسیج اجازه نداد یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد بیان کرد: سازماندهی بسیجیان در قالب سازمان اقشار بسیج اقدامی خوب بود و بسیج یک منظومه چندوجهی برای پاسخ به نیازمندی‌های کشور شد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج با بیان اینکه از اقشار مهم و تاثیرگذار بسیج، نیرو‌های خوب و مردمی حوزه کارگری بود گفت: شهید برونسی در دوران دفاع مقدس یک کارگر و بنایی بود که فرمانده تیپ شد و این نشان می‌دهد که کارگران از ظرفیت بالایی برخوردار هستند.

عاشوری با اشاره به اینکه گیلان علی رغم سرسبزی محرومیت‌های فراوانی دارد بیان کرد: انسان‌های فرصت طلب و سود محور کارخانه‌ها را خریدند و در زمان کمی از بین بردند.

وی با بیان اینکه سرهنگ صدیقی از فرماندهان با ارزش سپاه قدس گیلان هستند گفت: اقدامات سرهنگ صدیقی در این مدتی که ریاست سازمان را داشتند ستودنی است و سرهنگ پورحیدری نیز از فرماندهان با دانشی هستند که در حوزه کارگری اطلاعات خوبی دارند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج مطالبه گری از صفات بسبجیان است تصریح کرد: حضور در بین کارگران و کارفرمایان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید بسیج کارگری در این زمینه حضور حداکثری داشته باشد و کمک شورای قشر بسیج نیز استفاده کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه کارگران در خط مقدم مبارزه با دشمن هستند اظهار کرد: دفاع از حقوق کارگران و کمک به کارفرمایان از جمله اهداف مهم ما است.

رئیس سابق سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در این جلسه با بیان اینکه رسالت جامعه کارگری از اهداف ما بود اظهار کرد: بحث جذب را در قشر کارگری افزایش دادیم.

سرهنگ بهرام صدیقی با اشاره به اینکه نسبت به جامعه ۱۷ درصد این کار را انجام داده ایم افزود: هم افزایی با اقشار مختلف بسیج از اهداف مهم ما بود و در اکثر برنامه‌های خود دفاع از حق و حقوق کارگران و کارفرمایان را مدنظر قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه ارتباط موثر با سازمان بسیج کارگری کشور از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: پیگیری‌های مشکلات سازمان و کارگران از طریق هئیت اندیشه ورز انجام می‌گرفت و از ظرفیت این هیئت استفاده می‌شد.

رئیس سابق سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۷۰ پایگاه بسیج کارگری در گیلان داریم تصریح کرد: سرکشی از کارخانجات و واحد‌های تولیدی در جهت برطرف کردن مشکلات کارگران و کارفرمایان از دیگر برنامه‌های سازمان بود.

به گزارش بسیج در انتهای این جلسه از زحمات سرهنگ بهرام صدیقی، رئیس سابق سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان تکریم و سرهنگ حسین پور حیدری به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج کارگری منصوب شدند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات