مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 1687حامی ونیکوکار زنجانی حمایت معنوی 2هزار و44یتیم وفرزند محسنین را در جشن رمضان امسال برعهده گرفتند.
کد خبر: ۹۱۵۰۹۹۷
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج; هدایت صفری با بیان اینکه هم اکنون 4هزارو50یتیم وفرزند محسنین از  حمایت های معنوی  حامیان نیکوکار بهره مند هستند، اظهار کرد: هزارو687 خیر نیکوکار در ماه مبارک رمضان امسال به جمع حامیان طرح اکرام ومحسنین اضافه شدند.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر 15هزارو743حامی بزرگوار زنجانی  در قالب طرح اکرام ایتام ومحسنین حمایت های مادی ومعنوی خود را به این خانواده ها عرضه میدارند و میزان کمک های خیران زنجانی به ایتام وفرزندان محسنین  در سال گذشته به 12میلیاردو117میلیون تومان رسید که مستقیما به حساب ایتام واریز شده است.

 

صفری با اشاره به اینکه خیران در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، مشارکت خوبی داشته اند، افزود: با مشارکت مطلوب حامیان زنجانی در طرح اکرام ایتام و محسنین استان زنجان میانگین سرانه ایتام در سال گذشته به 481هزار وفرزندان محسنین به 235هزار تومان ارتقاءیافته  که میانگین سرانه ایتام استان زنجان بیش از دوبرابر کشور می باشد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه به توسعه مشارکت‌های مردمی به‌ عنوان یکی دیگر از راهبردهای مهم این نهاد در سال جاری اشاره کرد و گفت: شبکه‌سازی در بخش‌های مختلف کاری و چابک سازی فعالیت‌ها از طریق واگذاری بخشی از امور تصدی‌گری این نهاد به مراکز نیکوکاری از برنامه‌های مهم این نهاد در این بخش است.

ارسال نظرات