خبرهای داغ:
رییس فدراسیون فوتبال در دیدار استاندار قزوین:

قزوین ظرفیت تیم لیگ برتری را دارد

مهدى تاج رییس فدراسیون فوتبال در دیدار استاندار قزوین گفت: استان قزوین با داشتن کارخانه های صنعتی متعدد ظرفیت، توانمندی و نیروهای لازم برای حضور تیم لیگ دسته یکی و برتری را دارد .
کد خبر: ۹۱۵۰۹۹۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهدی تاج در دیدار با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین اظهار داشت:قزوین ظرفیت، توانمندی و نیروهای لازم برای حضور تیم لیگ دسته یکی و برتری را دارد ولی باید مسئولان و مدیران استان نیز حمایت بیشتری داشته باشند.

تاج گفت: همچنین قزوین می تواند در زمینه راه اندازی فوتبال ساحلی و تقویت فوتسال که هزینه های بسیار کمتری نسبت به فوتبال نیاز دارد اقدام کرده و از استان ها برتر در این زمینه شود.

وی در ادامه به مشکلات بلیط فروشی در فوتبال کشور اشاره کرد و گفت:در بسیاری از دیدارهای لیگ های برتر فوتبال ایران جمعیت بسیاری پشت درهای ورزشگاه ها مانده و حاشیه زیادی ایجاد می شود که تنها راهکار حل این حواشی الکترونیکی کردن بلیت های بازی است.

تاج بیان داشت:امروزه بلیت های الکترونیکی در بسیاری از ورزشگاه های جهان، مسافرت های هواپیمای و حتی اتوبوسرانی رواج یافته و بسیاری از مشکلات را از میان برده اند.

وی اضافه کرد: در بازی پرسپولیس و داماش که در ورزشگاه فولاد خوزستان با ظرفیت ۲۰ هزار نفر برگزار شد ۲ تا سه هزار نفر پشت درهای ورزشگاه باقی مانده بودند و این گونه حواشی نیز همواره در بازی های لیگ های برتر و جام حذفی وجود خواهد داشت.

این مسئول گفت: درصورتی که بلیت های الکترونیکی اجرا شده و مشخصات هر فرد بر روی هر صندلی مشخص شود بسیاری از مشکلات ورود تماشاچیان به ورزشگاه ها مرتفع خواهد شد.

تاج اضافه کرد: فدراسیون فوتبال، شورای امنیت ملی کشور و سازمان لیگ فوتبال ایران برگزاری لیگ برتر نوزدهم را به تهیه الزامات آن از قبیل الکترونیکی کردن بلیت ها و نصب دروبین های مداربسته که الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز هست منوط کرده اند و اگر این الزامات فراهم نشود لیگ ها برگزار نخواهند شد.

وی گفت: برخی از ورزشگاه های کشور از قبیل آزادی تهران، نقش جهان اصفهان و فولاد خوزستان توانسته اند برخی از الزمات مورد نظر را فراهم کرده و برای برگزاری لیگ برتر اقدام کنند.


تاج افزود: برخی از استان های فاقد الزامات مورد نیاز نیز می توانند مسابقات را در استان های همجوار خود برگزار کنند و اگر استان های همجوار نیز فاقد امکانات لازم بودند لیگ ها با تعداد تیم های کمتر از عرف استاندارد برگزار شوند.

این مسئول تصریح کرد: اگر لیگ ها برگزار نشوند بسیاری از برنامه های صدا وسیما و رادیو تعطیل خواهد شد و مشکلات بیشتری در این زمینه فراهم خواهد آمد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها