استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت: باید روحیه و تفکر انقلابی نهادینه شود برای مثال اگر در صنعت خودرو ما به نتیجه نمی‌رسیم چون دست اندرکاران به دنبال کاسبی هستند.
کد خبر: ۹۱۵۰۹۸۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، مهدی صدرایی صبح امروز در جمع جوانان انقلابی شهر اهرم اظهار داشت: آنچه امروز شاهد آن هستیم و با توجه به المانهای موجود در منطقه به طور قطع آمریکایی‌ها عزم خود را برای ایجاد تفاهم با جمهوری اسلامی جزم کرده‌اند.

بی کفایتی برخی نباید به پای جمهوری اسلامی نوشته شود

استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت: آنچه واقعیت انکار ناپذیر است آینده درخشان جمهوری اسلامی است و به مدد الهی ما به عنوان کشوری ابر قدرت و قدرتمند در جهان تبدیل خواهیم شد به طور قطع نباید بی‌کفایتی برخی را به پای جمهوری اسلامی نوشت.

وی افزود: امروز شاهدیم در برخی نشریات و رسانه‌ها عنوان می شود که ما باید با آمریکا ارتباط داشته باشیم و گرنه کشور قابل اداره نیست و این مسئله مهمی است که دولتمردان ما با اتکا به گفتگوی تمدن‌ها به دنبال آن بودند و آنچه مهم است باید دید چرا طرفین به دنبال مذاکره هستند.

صدرایی تصریح کرد: ما نه دنبال شعار دادن هستیم و نه امید واهی می‌دهیم ولی آنچه می‌بینیم این است که آمریکا با کشورهایی چون عراق، یمن و افغانستان همچنین لیبی و امثال اینها مذاکره نکرد و گزینه نظامی را انتخاب کرد ولی در قبال ایران چه شده است که مذاکره را پیش رو گرفته است.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) بیان داشت: اگر قیاسی داشته باشیم ما هرگز با اقتصاد چین که در سال ۲۰۱۶ گوی سبقت را از آمریکا ربود و یا صنعت خودروسازی آلمان نخواهیم توانست در حال حاضر رقابت کنیم با این تفاسیر چه شده که این کشورها دنبال مذاکره با ایران هستند.

دشمن تنها راه مقابله علیه ملت ایران را نشست پای میز مذاکره دانست

صدرایی اظهار داشت: روزی مقام معظم رهبری فرمودند که اگر آمریکا در هر بحثی با ما به جنگ بپردازند ما در همان سطح با آنها وارد جنگ خواهیم شد و آنها به این نتیجه رسیدند که راهی جز مذاکره با ما ندارند و با تکیه بر مذاکره و شروع کار سرانجام در سال ۲۰۱۵ به نتیجه رسیدند.

وی گفت: امروز اگر آقای آبه به عنوان رئیس جمهور ژاپنی و در واقع به عنوان نماینده آمریکا به تهران سفر می‌کند حامل پیام ترامپ برای مذاکره است، این نشان می‌دهد ما چیزی در دست داریم که اگر روزی بخواهند حرکتی از خود علیه ما انجام دهند ما بر علیه آنها خواهیم ایستاد و این شعار نیست بلکه واقعیتی است که نشان داده‌ایم که اگر یکی بزنند قطعا دو تا خواهند خورد.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) ابراز داشت: ما در جنگ سایبری عملیات‌هایی را علیه دشمنان داشته‌ایم که به مراتب خطرناک‌تر از عملیات جنگ سخت خواهد بود.

وی تاکید کرد: در زمان فعلی، جنگ از نوع سخت به جنگهای سایبری و نرم کشیده شده است به طور مثال می‌شود آب، برق، گاز و یا دیگر خدمات شهری را تحت کنترل قرار داد قطع کرد و برای شهروندان مشکل ایجاد کرد و بارها دشمنان خواسته‌اند که در این حوزه وارد شوند و علیه ما عملیات داشته باشند ولی موفق نبوده‌اند و یا به نتیجه دلخواهشان نرسیدند و چون نتوانستند امروز پای میز مذاکره نشسته‌اند.

مجاهدت شهید احمدی روشن جلوی فاجعه بزرگ را گرفت

صدرایی گفت: از نمونه دیگر عملیات‌های سایبری دشمن عملیات اسکات نت بود که علیه صنعت هسته‌ای ما با مشارکت چهار کشور اسرائیل، آمریکا، آلمان و آذربایجان و در نیروگاه هسته‌ای نطنز در سال ۲۰۱۰ صورت گرفت که اگر به نتیجه می‌رسید فاجعه‌ای بزرگ اتفاق می‌افتاد ولی با مجاهدت شهید والا مقام شهید مصطفی احمدی روشن این دسیسه آنها به نتیجه نرسید و دو ماه بعد این عزیز را به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد: در بین سال‌های ‏‏۱۲۹۵ تا ۱۲۹۷ قحطی عجیبی به دسیسه انگلیسی‌ها سراسر ایران را گرفت که قریب به ۶ میلیون ایرانی به کام مرگ رفتند اگر آن روز از ایرانی ها سراغی از آینده می گرفتند هرگز به این روزهای کشور و پیشرفتهای حاصل باور نمی داشتند و قبول نمی کردند.

آینده انقلاب روشن و این واقعیت انکار ناپذیر است

این استاد دانشگاه گفت: آنچه واقعیت انکار ناپذیر است آینده درخشان جمهوری اسلامی است و به مدد الهی ما به عنوان کشوری ابر قدرت و قدرتمند در جهان تبدیل خواهیم شد به طور قطع نباید بی‌کفایتی برخی را به پای جمهوری اسلامی نوشت چرا که در بحث ثبات ارز خواستند و شد.

وی افزود: امروز کشور نیازمند شکل گیری و راه اندازی دولت الکترونیک است چرا که اگر این مهم محقق شود هر ایرانی در بحث منزل، خودرو، تلفن همراه و امثالهم هر کدام یک عدد می‌تواند داشته باشد و مابقی باید مالیات بپردازد و این در تقسیم ثروت برای مردم کشور نقش بسزایی دارد.

صدرایی گفت: در صورت تحقق دولت الکترونیک آینده کشور برای نسل پیش رو بسیار پر امید، پر از شغل و امکانات خواهد بود بشرط تحقق این مهم که متاسفانه در دولت فعلی انگیزه‌ای برای این کار نیست.

وی اظهار کرد: اگر روزی دولتمران به کلام ولایت و رهبری انقلاب اعتماد و ایمان داشتند در جایی که رهبری معظم انقلاب بارها و بارها به هئیت مذاکره فرمودند که اینها عهد شکن هستند و غیر قابل اعتماد، ولی متاسفانه هشت سال از عمر انقلاب پای این اعتماد سوخت و اگر این مدت و زمان را در هر جا هزینه می‌کردیم چقدر به پیشرفت می رسیدیم ولی متاسفانه این زمان سوخت و سر خانه اول برگشتیم.

روحیه و تفکرانقلابی رمز موفقیت در همه عرصه‌هاست

استاد دانشگاه امام حسین(ع) در ادامه تاکید کرد: یکی از فواید مذاکره با دشمن این بود که ملت ایران فهمیدند که آمریکا قابل اعتماد نیست.
وی بیان داشت: امروز فضای مجازی بستری برای نشر اکاذیب است و در این فضا هرگز نباید اخبار و اطلاعات را بدون تحقیق قبول کرد چرا که خیلی از این اخبار در مسیر ناامیدی مردم بوده و کذب محض است.

صدرایی با بیان اینکه امروز با همه این اتفاقات آینده خوبی در انتظار نظام ماست گفت: باید روحیه و تفکر انقلابی نهادینه شود برای مثال اگر در صنعت خودرو ما به نتیجه نمی‌رسیم چون دست اندرکاران به دنبال کاسبی هستند و روحیه انقلابی دیده نمی شود و بر عکس آن اگر در صنعت موشکی توانسته‌ایم حرفی برای گفتن داشته باشیم و دنیا را متحیر کنیم به طور قطع پشت آن حضور تفکر انقلابی و مجاهدین انقلابی چون شهید تهرانی مقدم بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها