خبرهای داغ:
توسط مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قزوین انچام شد:

دیدار با خانواده شهیدان سید فرامرز و آیت حسینی

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، فرمانده حوزه مقاومت بسیج رازمیان و هیئت همراه از خانواده شهیدان سید فرامرز و آیت حسینی در روستای یارود الموت دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۵۰۹۸۳
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام حسین عدالتی شریبانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، فرمانده حوزه مقاومت بسیج رازمیان و هیئت همراه از خانواده شهیدان سید فرامرز و آیت حسینی در روستای یارود الموت دیدار کردند.

عدالتی شربیانی در حاشیه این دیدار اظهار کرد: حفظ یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی خود نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، لذا باید در این زمینه تلاش فراوانی صورت گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین عنوان کرد: امروز پرداختن به شهدا، پرداختن به اصل دین و اسلام است، هر چه بیشتر این برنامه ها ترویج شود، اسلام ترویج شده است.

وی این دیدارها را فرصت مغتنمی برای قدردانی از خانواده معظم شهدا و دلجویی از پدران و مادران آنها دانست و افزود: خانواده شهدا دین بزرگی بر گردن مردم ما دارند به طوری که امنیت، آرامش و آسایش کنونی خود را مرهون ایثار و جان فشانی جوانان این مرز و بوم می دانند.

گفتنی است روستای یارود واقع در الموت، ۴ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها