خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: یکی از برنامه های جدی کمیته امداد امام (ره) حل مشکل مسکن نیازمندان است البته این اقدام مستلزم همکاری مسئولان دستگاه های مختلف است اگر این همکاری همانطور که مورد تأکید استاندار و نماینده ولی فقیه در استان بوده، انجام گیرد، با کمک مردم پرونده بی خانمانی نیازمندان را می بندیم.
کد خبر: ۹۱۵۰۹۵۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

به گزارشخبرگزاری بسیج در قزوین،  مجید مومنی در کارگروه سلامت و توانمندسازی کمیته امداد استان بیان کرد: کار امدادرسانی به محرومان و نیازمندان حکمی و دستوری نیست بلکه باید با دل و جان کار کرد والا نتیجه مناسب به دست نخواهد آمد.


وی ادامه داد: هر کس به دنبال خدمت به محرومان رفته نتیجه اش را در زندگی خود دیده است و همین امر موجب شده تا بازهم برای کار نیک قدم بردارد.


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: یکی از برنامه های جدی کمیته امداد امام (ره) حل مشکل مسکن نیازمندان است البته این اقدام مستلزم همکاری مسئولان دستگاه های مختلف است اگر این همکاری همانطور که مورد تأکید استاندار و نماینده ولی فقیه در استان بوده، انجام گیرد، با کمک مردم پرونده بی خانمانی نیازمندان را می بندیم.


وی افزود: این پیگیری به صورت داوطلبانه انجام می گیرد و خوشبختانه همه معاونان و روسای ادارت ستادی در این زمینه تلاش های خود را آغاز کرده اند ولی از آنجا که نباید به این تلاش ها قانع بود، سطح توقع خود را بالا برده ایم تا بتوانیم حتی یک روز زودتر یک یتیم را خانه دار کنیم.


مومنی عنوان کرد: بستن پرونده بی خانمانی نیازمندان گامی است که امروز در کمیته امداد استان قزوین مورد پیگیری و دغدغه همه است و حتی برای تسریع در کار، معاونان و روسای ادارات ستادی را مسئول پیگیری یک بخش در استان کرده ایم.


وی با اشاره به مجموع نزدیک به 800 مورد خدمت مسکن ارائه شده به نیازمندان در سال 97، تصریح کرد: باید تلاش کنیم با استفاده از توان درون سازمان و برون سازمانی کار جهادی را در عرصه مسکن مددجویی به خصوص ایتام به اجرا درآوریم که ثمره آن رهایی این خانوارها از مشکل اجاره نشینی و مشکلات دیگر بی خانمانی است.


1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها