خانواده نقطه آغاز توسعه است

معاون فرماندار سرخه با بیان اینکه توسعه در بخش های مختلف از خانواده آغاز می شود گفت: یکی از مهم ترین عوامل توسعه داشتن جسم و بدن سالم و پرنشاط است.
کد خبر: ۹۱۵۰۹۵۴
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، محمد ادهم، معاون فرماندار در افتتاحیه مسابقات والیبال با اشاره به اینکه توسعه پدیده ای کیفیت گراست و همه از ناف افریقا تا مرتفع ترین قله های اروپا و امریکا به دنبال توسعه و پیشرفت هستند اظهار کرد: نقطه آغاز و الفبا توسعه، در حوزه فردی و از درون خانواده ها می باشد. پایه توسعه کشور ما شما بانوان هستید که در جایگاه یک دختر، مادر و مدیر خانه قرار دارید و لازمه توسعه کشور ما آغاز نمودن توسعه فردی و یکی از مهم ترین ابعاد این توسعه داشتن یک جسم و بدن سالم و پرنشاط است.
وی با بیان اینکه شهرستان سرخه سوابق بسیار بالایی در زمینه توسعه فعالیت های ورزشی خصوصاً ورزش های والیبال، رزمی و بدمینتون دارد افزود: ما برای داشتن شادابی، امید و سلامتی، طالب توسعه هستیم تا با امید و عشق زندگی کنیم و بتوانیم در بعد فردی خانواده سالم و در بعد اجتماعی فرزندان سالم و پرنشاطی را تحویل جامعه دهیم. بهترین وسیله برای تحقق این مهم ورزش است و ارگان های مربوطه موظف به حمایت از ورزشکاران و فراهم نمودن تجهیزات و شرایط مستعد به منظور انجام امور ورزشی هستند‌ و با توجه به پتانسیل های مفید و کارا در امور ورزشی ما نیز وظیفه داریم در امور ورزشی کار کنیم و به مطالبات شما توجه نماییم و در حد توان به خواسته های شما جامه عمل بپوشانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار