ایجاد جایگاه های عرضه بهداشتی دام در 22 منطقه پایتخت
اقدامات اجرایی طرح عرضه بهداشتی دام که به مناسبت عید سعید قربان از سوی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار از طریق ایجاد جایگاه های موقت عرضه بهداشتی دام در 22 منطقه پایتخت انجام می شود، آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۵۰۹۳۳
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون بهره برداری و بهداشت این سازمان در جلسه ستاد برگزاری عرضه بهداشتی دام گفت: دستورالعمل های اجرایی، اطلاع رسانی و فرهنگی این طرح تهیه و تدوین شده و برای هر منطقه حداقل یک محل به منظور استقرار جایگاه موقت عرضه بهداشتی دام تعیین و جانمایی شده است.
علی عفتی با اشاره به تشکیل کارگروه ذابحین که مسئولیت ذبح شرعی دام ها در روز عید قربان را بر عهده دارند، افزود: با استفاده از خرد جمعی، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در قالب این طرح خدماتی که با هزینه مدیریت شهری اجرا می شود و به هیچ عنوان نگاه انتفاعی به آن نداریم، بتوانیم رضایتنمدی مردم عزیزمان را جلب کنیم.
وی با تأکید بر لزوم توسعه مراکز ثابت عرضه بهداشتی دام و افزایش این مراکز از سه مرکز فعلی در مناطق حاشیه ای، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح، کمک به تمیزی شهر و بهداشت محیط شهری از طریق ارائه خدمت در زمینه موضوعی است که مستقیماً با سلامت شهروندان سر و کار دارد.
گفتنی است در این جلسه، معاونان اداری و مالی، بازرگانی و اقتصادی و نیز هماهنگی و برنامه ریزی سازمان مدیریت میادین در مورد تدابیر و تمهیدات پیش بینی شده به منظور اجرای مطلوب این طرح، گزارشات جداگانه ای ارائه کردند.

ارسال نظرات