خبرهای داغ:
جلسه شورای مدیران سپاه ناحیه شاهرود با محوریت برگزاری اجلاسیه شهدا شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۵۰۹۲۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دومین جلسه شورای مدیران سپاه ناحیه شاهرود در سال ۱۳۹۸ با محوریت برگزاری اجلاسیه شهدا شهرستان در سالن جلسات شهدای مدافع حرم این نهاد با حضور فرماندهی و جانشین و مسئول نمایندگی، ولی فقیه و فرماندهان حوزه‌ها و اقشار و معاونت‌های سپاه برگزار شد.
حجت الاسلام عیسی سلیمانی در ابتدای این نشست با گرامیداشت هفته قوه قضاییه با اشاره به احادیثی از امام صادق بر اهمیت عدالت در جامعه تاکید کرد و بر ترویج این مهم در همه اجزای جامعه و بویژه در سپاه و بسیج تصریح کرد.
سرهنگ پاسدار جواد عبیری در ادامه با تاکید بر همراهی همه ادارات و ارگان‌های شهرستان در اجلاسیه شهدا بر حضور و توان مضاعف کارکنان سپاه و بسیجیان در اجرای این رویداد فرهنگی تاکید کرد و از همه خواست در این راستا تلاش کنند.
سرهنگ پاسدار احمد حسین پور جانشین سپاه ناحیه و مسئول پیگیری دوسالانه اجلاسیه شهدا شهرستان نیز با اشاره به برگزاری این اجلاسیه با محوریت عملیات مرصاد و به مدت پنج روز در منطقه وادی السلام به تشریح این اجلاسیه پرداخت و کمیته‌های ۱۲ گانه اجلاسیه را تشریح و مسئولین آن را معرفی کرد و بر تعامل و همکاری و هماهنگی همه مجموعه سپاه و بسیج در راستای اجرای این اجلاسیه تاکید کرد.
لازم به ذکر است دوسالانه اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود از ۵ تا ۱۰ مرداد ماه همزمان با سالگرد عملیات مرصاد در شهرستان شاهرود و با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد و جنایات منافقین با محتوای نماشی هنرمندان شاهرودی در قالب برپایی نمایشگاه و اجرای نمایش برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها