خبرهای داغ:

فعالیت کانون‌های مساجد در راستای شناسایی و رفع نیازمندی‌های منطقه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان مراکز فرهنگی در راستای جذب جوانان به مساجد در راستای رفع نیازمندی‌های فرهنگی منطقه و مسائل روز جامعه حرکت کنند.
کد خبر: ۹۱۵۰۹۱۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
فعالیت کانون‌های مساجد در راستای شناسایی و رفع نیازمندی‌های منطقهبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان در حاشیه بازدید از کانون فرهنگی و هنری یاس واقع در روستای سعدآباد این شهرستان گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به ویژه در مناطق روستایی به عنوان مراکز فرهنگی در فعالیت‌های خود به شناسایی نیازمندی‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و ... منطقه در راستای تحقق شعار سال توجه کنند.
وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های این کانون تصریح کرد: اجرای طرح و برنامه‌های خلاقانه در جذب هرچه بیشترجوانان به مسجد با هدف افزایش نشاط اجتماعی و مبارزه با آسیب‌های موجود اثر بسزایی دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: ترویج سیره ائمه اطهار (ع) در مراسمات مذهبی، پخش فیلم‌های ارزشی، برگزاری مسابقات فرهنگی متنوع در خصوص ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، اجرای برنامه‌هایی با موضوع عفاف و حجاب و ... ازجمله برنامه‌هایی است که باید در دستور کار کانون‌ها قرار گیرد.
در ادامه حجت الاسلام عظیم پناهی، کارشناس دبیرخانه منطقه ویژه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان شاهرود نیز گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می‌توانند به صورت مستقل و مشارکتی برنامه و کارگاه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی و هنری از جمله سرود، تواشیح، تئاتر و ... را اجرا کنند.
در پایان مدیر کانون فرهنگی وهنری یاس نیز ضمن اشاره به فعالیت‌های این کانون مشکلات و مسائل پیش رو را نیز برشمرد و تعامل و همکاری سایر ادارات را لازمه‌ی اجرای با کیفیت برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها