خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان دهاقان

رفتار دشمنان به دلیل وحشت از جبهه مقاومت است

امام‌جمعه شهرستان دهاقان گفت: رفتار دشمنان نشان از رعب و وحشت آنان از جبهه مقاومت دارد و انقلاب اسلامی ایران هم‌چنان مقاوم و استوار هدف خود را پیگیری می‌کند.
کد خبر: ۹۱۵۰۹۱۴
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان اصغر رضوانی در نماز عبادی سیاسی جمعه دهاقان با اشاره به بیچارگی دشمنان اظهار داشت: فرصت برای صهیونیست‌ها تنگ‌ شده و اگر افکاری که کلید زده‌اند را اجرایی نکنند و اقدام نکنند بیچاره هستند.

رضوانی بیان کرد: دشمنان هر چه دارند را رو کردند تا در فلسطین ادعایی نداشته باشند و بسیاری از سرزمین‌هایی که در شورای امنیت بود را ملغی کنند و فلسطینی‌ها حق بازگشت را نداشته باشند.

امام‌جمعه دهاقان خاطرنشان کرد : فضایی که آن‌ها می‌خواهند بعد از ماه رمضان ایجاد کنند آن‌قدر خیانت بار بوده که حتی افرادی که در فلسطین متهم شناخته می‌شوند هم اعتراض کرده‌اند.

رضوانی با بیان اینکه رعب و وحشت وجود دشمنان را فراگرفته گفت: رفتار دشمنان نشان از رعب و وحشت آنان از جبهه مقاومت دارد و انقلاب اسلامی ایران هم‌چنان مقاوم و استوار هدف خود را پیگیری می‌کند و از دشمنی دشمنان و حمله به اقتصاد مردم هراسی ندارد و حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب گواه بر امیدواری و یکپارچگی ایرانیان دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار