خبرهای داغ:
آیت الله اسلامی در جمع ارکان صالحین سپاه آبیک:

حلقات صالحین از بازیگران اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند

آیت الله اسلامی در جمع ارکان صالحین سپاه آبیک بیان کرد:حلقات صالحین بازیگران اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند
کد خبر: ۹۱۵۰۹۰۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج در قزوین، ایت الله علی اسلامی استاد حلقه صالحین و نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت و تقدیر از سرگروهان و متربیان حلقات صالحین در حسینیه عاشقان ثارالله آبیک بیان کرد: حلقات صالحین بازیگران اصلی گام دوم انقلاب هستند و گام دوم انقلاب معجون و سرمایه ای بزرگ برای تعلیم و تربیت و بصیرت است .

وی افزود: مقام معظم رهبری بیانات بسیاری دارند اما انچه در پیرامون این منشور گام دوم است بسیار ارزشمند است و ایشان تاکید دارند روی این بیانیه تفحص و کار بشود و بالاخره سر زبان ها بیافتد .

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انتظار می رود از در خطبه های نماز جمعه ،مناسبت ها و در هر بستر و ظرفیتی بر روی این بیانیه کار انجام بگیرد .

آیت الله اسلامی در ادامه اظهار کرد: جامعه بدون علم و پژوهش روشنایی را از خودش دور میکند و اگر علمی نباشد نمیتواند خود را از ظلمت نجات بدهد اما اگر معنویت و اخلاق در کنار علم نباشد هیچ نفع و فایده ای ندارد و بلکه ورزش درجا زدن است .

وی متذکر شد: در بیان پیامبر اسلام چنین امده که من برای تکمیل کرامت های اخلاق امده ام فلذا اگر علم توام با معنویت باشد در راستای گام دوم انقلاب قدم برداشته ایم .

آیت الله اسلامی در خاتمه بیان کرد: امروز تمام جهان چشم به ایران اسلامی دوخته اند که نماد ظلم ستیزی و استکبار است حالا که این چنین است ما مسولیت سنگین تری داریم پس باید در جهت موازین مقام معظم رهبری حرکت کرده و پیرو ایشان باشیم.

6001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار