خبرهای داغ:
در پایگاه علمی و پژوهشی خواهران؛

تفاهم نامه همکاری فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی و پایگاه علمی و پژوهشی ریحانه النبی(س)

در راستای ایجاد و گسترش همکاری‌های آموزشی، ظرفیت‌سازی و سازماندهی دوره‌های آموزشی، تفاهم نامه همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی و پایگاه علمی و پژوهشی ریحانه النبی(س) منعقد شد.
کد خبر: ۹۱۵۰۸۸۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
تفاهم نامه همکاری فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی و پایگاه علمی و پژوهشی ریحانه النبی(س) در راستای ایجاد و گسترش همکاری‌های آموزشی، ظرفیت‌سازی و سازماندهی دوره‌های آموزشی، تفاهم نامه همکاری آموزشی بین اداره  آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی و پایگاه علمی و پژوهشی ریحانه النبی(س) منعقد شد.

محمدجواد کاشفی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی اظهار کرد: این توافق نامه در راستای گسترش ارتباطات و زمینه‌های همکاری بین مجموعه‌ها، اجرای دوره‌های آموزشی مورد نیاز افراد منعقد شده است.

وی تصریح کرد: تامین حق التدریس مربیان دوره‌های آموزشی براساس ضوابط و مقررات سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، برگزاری آزمون و صدور گواهینامه مهارت در صورت کسب نمره قبولی در آزمون مطابق با قوانین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، بررسی صدور مجوز تاسیس آموزشگاه آزاد در رشته های مورد درخواست براساس ضوابط و مقررات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور جهت اعضاء سازمان و اعلام موضوع دوره و یا دوره ها و اعلام زمان و مکان برگزاری توسط اداره کل به سازمان به صورت ماهانه حداقل یک ماه قبل از برگزاری جهت معرفی نماینده به عنوان ناظر در کلیه مراحل برگزاری دوره و آزمون به عهده اداره کل آموزش فنی و حرفه ای می باشد.

کاشفی گفت: طی توافق انجام شده با پایگاه مقاومت بسیج علمی و پژوهشی، دوره های خبرنگاری، سفال، ویترای، حصیربافی و قلاب دوزی، ....به زودی در این پایگاه برگزار خواهد شد و مربیان فنی و حرفه‌ای به صورت رایگان به آموزش این دوره‌ها می‌پردازند.

در پایان کاشفی ابراز امیدواری کرد با اجرایی نمودن مفاد این تفاهم نامه شاهد تحول اساسی در فراگیری این مهارت‌ها باشیم.

ارسال نظرات