خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل منابع انسانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی:
مدیرکل منابع انسانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ضمن تکریم مقام شامخ شهدا تأکید کرد: خدمت به شهیدان وظیفه اصلی رسانه ملی است.
کد خبر: ۹۱۵۰۸۲۲
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج  از فارس، محمود سرتیپی مدیرکل منابع انسانی سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران، قره تپه‌ای مدیر امور ایثارگران رسانه ملی، سهرابی مدیرکل صدا و سیما و راهی مدیرکل بنیاد شهید، نیکومنش مشاور ایثارگران استاندار فارس و شعبانی مدیر ایثارگران سپاه فجر فارس در دیدار با مادر شهید ناصر کمالی سروستانی از ایشان تقدیر کردند.

مدیرکل منابع انسانی سازمان صدا وسیما با اشاره به اینکه خدمت به شهیدان وظیفه اصلی رسانه ملی است،گفت: افتخار مدیریت صدا و سیما این است که به پنج هزار نفر از ایثارگران و خانواده‌های ایشان خدمات می‌دهد.

سرتیپی، سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون ایثار ایثارگران و رشادت شهیدان در مقابل تجاوز دشمنان به کشور اسلامی ایران دانست وگفت: امروز اگر با سربلندی تمام در مقابل زورگویان و استکبار جهانی ایستاده‌ایم و مقتدرانه در جهان از ایران یاد می‌شود به خاطر فداکاری ها و از خودگذشتگی های شهیدان که ارزشمندترین دارایی خود را برای اسلام در طبق اخلاص گذاشتند و خانواده‌های معظم ایشان به زیبایی جلوه‌های ایثار را تقویت و راه شهیدان را دنبال کردند.

در ادامه این دیدار سیدتقی، سهرابی مدیرکل مرکز فارس نیز گفت: لحظه لحظه تلاش در رسانه ملی و خدمت به مردم شریف ایران شیرین است ولی خدمت به خانواده معظم شهیدان ایجاد کننده آرامش و برکت تمام کارهاست. برحسب وظیفه‌ای که ریاست سازمان صدا وسیما در استان پرافتخار فارس به اینجانب داده است خدمت به خانواده معظم شهیدان را در اولویت کاری خود قرارداده‌ایم.

راهی، مدیرکل بنیاد شهید فارس نیز توجه به رسانه ملی و ارزش‌های ایثار و شهادت را ستود و گفت: بحمدالله صدا وسیمای فارس همکاری شایسته‌ای با بنیاد شهید دارد و در برنامه‌سازی با موضوع ایثار و شهادت برنامه‌های خوبی را تهیه و پخش می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها