فرماندهی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و کارکنان سپاه ثار الله خارگ به مناسبت هفته قوه قضاییه با رئیس دادگاه جزیره خارگ دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۵۰۸۱۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

 مدیریت عالمانه مدیران انقلابی دشمنان را همه عرصه های ظالمانه به شکست کشانده است

فرمانده سپاه ثار الله خارگ در دیدار با رئیس دادگاه انقلاب اسلامی جزیره خارگ اظهار داشت: قوه قضاییه یکی از قوایی است که دارای استقلال است به همین دلیل عدالت و امنیتی که مورد انتظار است در این جزیره اتفاق افتاده است، با توجه به اینکه قضاوت کار دشواری می باشد، الحمدلله قضات ما به خوبی از پس این امر بر آمده اندو از اینکه مردم میدانند در دستگاه قضا حقشان پایمال نمیشود یک رضایتمندی خوبی در جزیره بعمل آمده است.

سرهنگ حیاتی گفت: دشمنان ما در همه عرصه های نظامی با قدرت ابراز وجود کرده اند ولی کاری از پیش نبرده اند  و این را مدیون مدیریت خوب و عالمانه رهبری و مدیران انقلابی هستیم، الحمدولله با رویکردی که قوه قضاییه دارد قطعا عرصه به افرادی که قصد ایجاد ناامنی را دارند تنگ خواهد شد.

سرهنگ حیاتی افزودند: دکتر بهشتی یک نظام حقوقی بسیار خوب را پای ریزی کردند و عدالت را مدیون این نهاد هستیم،انقلاب ما به دنبال مدیرانی هست که مردم را دلگرم کنند.

قاضی حاجب در پایان افزودند: اینکه جرم و جنایت در جزیره خارگ خیلی کم وجود دارد به دلیل وجود بسیج در کنار ماست که باعث دلگرمی ما  می شود و مورد اعتماد مردم هستند که به همین دلیل توانسته ایم  امنیت جزیره را برقرار کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها