جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در یادواره شهدای ترور در آمل:
جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت:ولایت فقیه سد محکم نفوذناپذیری در مقابل هجمه های دشمن است.
کد خبر: ۹۱۵۰۷۷۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، نخستین یادواره شهدای قوه قضاییه مازندران و شهدای ترور شهرستان آمل عصر امروز چهارم تیرماه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی  معظم کل قوا در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه این شهرستان و  با حضور گسترده مردم شهید پرور هزارسنگر برگزار شد.

حجت الاسلام مصلحی در این مراسم با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی قصد دارند با نفوذ،فضای دوقطبی را در جامعه بویژه میان نخبگان ایجاد کنند و باعث گمراهی در تصمیم گیری ها شوند،اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تذکرهای جدی در رابطه بانفوذ دشمن دادند . آمریکا و هم پیمانانش چند سال گذشته متحمل هزینه های بسیاری برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی شده اند.

وزیر سابق اطلاعات با تاکید بر ضرورت توجه همه اقشار مردم ومسئولان در رده های مختلف حکومتی وکشوری به توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: نفوذ استکبار محکوم به شکست است.

 حجت الاسلام مصلحی در ادامه سخنان خود با تصریح براین مطلب که  امنیت در کشور به راحتی به دست نیامده است خاطر نشان کرد: وجود روحیه شهادت طلبی و استکبارستیزی و مبارزه با ظلم از مواردی است که دشمن از آن هراس دارد.

وی همین روحیه شهادت طلبی را در نظام مقدس اسلامی سبب پایداری انقلاب دانست و اضافه کرد:امروز ایران اسلامی برای بسیاری از کشورها الگو شده است.

وزیر سابق اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود به اعتراف دستگاه های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس ورژیم غاصب صهیونیستی که به این نتیحه رسیدند ولایت فقیه سد محکم نفوذناپذیری در مقابل هجمه ها است،اظهار کرد: با اتصال حلقه مردم و ولایت فقیه راه های نفوذ در ایران بازشدنی نیست.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی  معظم کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود مشکلات اقتصادی را نتیجه سوء تدبیر و مدیریت درکشور دانست و بیان کرد: کمتر از 20درصد مشکلات اقتصادی کشور ریشه درتحریم های یک جانبه آمریکا و غرب دارد.

حجت الاسلام مصلحی  با تصریح بر اینکه   کشور درحال جنگ اقتصادی است و از پشت میز نمی شود این جنگ را مدیریت کرد، اذعان کرد: باید مدیران  به میدان کار بیایند.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود به سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا اشاره کرد و با بیان اینکه این اقدام نقض آشکار تجاوز به منطقه جغرافیایی کشورمان است،اضافه کرد: استکبار با سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا،  قدرت ایران را به وضوح دید .

حجت الاسلام مصلحی در پایان سخنان خود با اشاره به حدود 14میلیون مقاله در موضوع های اجتماعی وسیاسی توسط اعضای بلندپایه هیات علمی در دانشگاه های معتبر دنیا در خصوص فروپاشی آمریکا  افزود: افول آمریکا اکنون نمایان شده است و این افول ریشه علمی دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها