خبرهای داغ:
همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (علیه السلام)
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه گفت: پیکر مطهر شهید حسین خسروی جزی پدر یکی از همکاران شاغل در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه پس از گذشت بیش از ۳۰ سال شناسایی و به وطن باز می‌گردد.
کد خبر: ۹۱۵۰۷۷۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه از تشییع پیکر‌های مطهر ۱۰ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) در استان اصفهان خبر داد و اظهار داشت: پیکر مطهر این شهدا که 3 تن آن‌ها گمنام و 7 شهید دیگر  شناسایی شده‌اند روز پنجشنبه در تهران تشییع و سپس به استان اصفهان منتقل می‌شوند.
 
وی ادامه داد: پیکر مطهر شهید حسین خسروی جزی پدر یکی از همکاران شاغل در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه پس از گذشت بیش از ۳۰ سال شناسایی و به وطن باز می‌گردد.
 
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه گفت: در همین رابطه ویژه برنامه‌های جانبی و مراسم تشییع و تدفین شهید خسروی همزمان با شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) در شهر گز برگزار می‌شود.
 
فرزانیان در پایان خاطر نشان کرد: مراسم تشییع و تدفین یکی از شهدای گمنام در شاهین شهر است نیز در دستور کار قرار دارد که روز شنبه  از سه راه فردوسی به سمت مصلی نماز جمعه شاهین شهر انجام خواهد شد و در پادگان شهید خرازی به خاک سپرده می‌شود.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها