همزمان با فصل تابستان؛

آغاز به کار جوانه هاي صالحين در شهرستان بن

جانشين ناحيه مقاومت بسيج بن از آغاز طرح جوانه هاي صالحين در شهرستان بن خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۰۷۶۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛سروان پاسدار سيد عقيل موسوي با اشاره به آغاز طرح جوانه هاي صالحين در شهرستان بن، گفت: اين طرح با مشاركت پايگاههاي مقاومت بسيج و والدين نوجوانان و جوانان شهرستان در قالب 6 پايگاه بسيج در طول ايام تابستان جهت غنی سازی اوقات فراغت بسيجيان اجرا مي شود.

وي هدف از اجراي اين برنامه را استفاده مطلوب از ايام تابستان، شناسايي و جذب حداكثري به بسيج، حفظ و انسجام گروههاي صالحين، ايجاد شور و نشاط در بين بسيجيان، فرهنگ سازي و ترويج نماز، پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و تقويت روحيه انقلابي و معنوي در بين نوجوانان و جوانان عنوان كرد.

جانشين ناحيه مقاومت بسيج بن ادامه داد: اين طرح در سه مرحله با برنامه هاي معرفتي و ارزشي و اردويي، فرهنگي ، هنري ،مهارتي ، علمی و جشنواره بهترين هاي صالحين اجرا خواهد شد.

وي تاكيد كرد: علاوه بر برنامه هاي ذكر شده، در راستاي اقتصاد مقاومتي و تحقق بخشيدن به شعار سال يعني رونق توليد برنامه هاي آموزشي مهارتي با همكاري فني و حرفه اي در ايام تابستان در اين حلقه ها صورت خواهد گرفت.

موسوي در پايان اظهار داشت: شعار محوري برنامه جوانه هاي صالحين تحقق بخشيدن به انتظارات مقام معظم رهبري مد ظله العالي در بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي در راستاي تربيت نسلي انقلابي و جهادي و مومن براي عرصه هاي مختلف نظام اسلامي است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار