خبرهای داغ:
امام جمعه ماکو گفت: تفکربسیجی روزبه‌روز در حال گسترش است.
کد خبر: ۹۱۵۰۷۵۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰

حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه،اظهار کرد:‌ با گذشت ۴۰ سال از طول عمر انقلاب با توجه به هجمه‌ها و فشارهای دشمنان انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه‌های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و جنگ نرم، تلاش خالصانه بسیج و تفکر بسیجی توانسته نظام اسلامی را کارآمد نشان داده و افکار عمومی را تنویر کند.

وی افزود: بسیج توانسته در عرصه مقاومت پا را فراتر گذاشته و در خارج از مرزهای ایران تفکر بسیجی و مقاومت را گسترش دهد. کشورهایی مثل عراق، سوریه، یمن و فلسطین توانسته‌اند با بهره‌بردن از تفکر بسیجی، مقاومت را پیش رو گرفته و یقیناً توانسته‌اند در جبهه‌های حق علیه باطل پیروز شوند و مقابل استکبار جهانی بایستند.

امام جمعه ماکو تأکید کرد: لازمه پیشرفت بسیج آن بود که در قشرهای مختلف تفکر بسیجی ورود کند. جنبش علمی و موفقیت به‌دست‌آمده در بسیج مدیون همراهی و همگامی اقشار مختلف بسیج است و همه اقشار بسیج مکمل همدیگر هستند.

هاشمی گفت: بسیج اساتید باید در دو بعد حرکت کند، یکی بُعد علمی است که توسط استادان بسیجی جنبش علمی محقق می‌شود و دیگر آنکه باید به بُعد اخلاقی و دینی نیز پرداخته شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات