معاون روابط عمومی سپاه کربلا از جزئیات مراسم وداع،تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۰۷۱۲
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرگرد علی ابراهیمی گتابی در گفت و گو با خبرنگارما درباره جزئیات تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه در مازندران گفت: پیکرمطهر شهید ابراهیم عشریه که پس از سه سال به وطن بازگشت ، روز گذشته در معراج الشهدای تهران مورد استقبال خانواده و برخی از همرزمان قرار گرفت.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در ادامه با اشاره به مراسم و برنامه های مختلفی که با ورود پیکرمطهر شهید عشریه در قم و مسجد مقدس جمکران در حال برگزاری است، اضافه کرد: مراسم گرامیداشتی در حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) برگزار شد و از آنجا که شهید عشریه خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران هم بود امروز سه شنبه پیکر مطهر شهید برای حضور در دعای توسل مسجد جمکران به آنجا منتقل می شود.

ابراهیمی افزود: بعد از اتمام مراسمات در قم و مسجد جمکران، پیکر مطهر شهید از مسیرجاده فیروزکوه به مازندران انتقال داده می شود و در صورت امکان و مهیا بودن شرایط مراسم استقبال و تکریم شهید در طول مسیر شهرهای بین راه تا نکاء، زادگاه شهید برگزار می شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا شب وداع با پیکر شهید ابراهیم عشریه را جمعه شب 7 تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان نکاء اعلام کرد و گفت : این مراسم با حضور دانشجویان شهید و همرزمان، همکاران وی از دانشگاه امام حسین(ع) و مرکز تربیت پاسداری علویون قم و همچنین اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

سخنگوی سپاه کربلا در ادامه تصریح کرد: مراسم تشییع شهید روز شنبه 8 تیرماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) رئیس مکتب شیعه، ساعت 9 صبح از سپاه ناحیه نکاء به سمت گلزار شهدای این شهرستان برگزار می گردد.

ابراهیمی با یادآوری این مطلب که پیکر مطهرشهید مدافع حرم پس از سه سال در سوریه کشف و شناسایی شد و به آغوش خانواده و مردم دیار شهید پرور مازندران برگشت؛ خاطر نشان کرد: شرکت در مراسم تشییع شهدای مدافع حرم که در راه دفاع از حریم حرم دلاورانه جنگیدند،تجدید عهد و پیمانی ناگسستنی با آرمان های والای شهدا و امام شهدا است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا ضمن دعوت ازهمه اقشار مردم ولایت مدار و شهید پرور استان مازندران بویژه شهرستان نکاء در مراسم تشییع شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه اظهار کرد: شهدای مدافع حرم برای عزت و سربلندی انقلاب اسلامی و امنیت مردم فراتر از مرزهای جغرافیایی غریبانه و مظلومانه جان دادند، حال وظیفه ماست با شرکت در این مراسم دین خود را هرچند ناچیز به شهدا ادا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها