مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان با بیان اینکه نماز یکی از عوامل بازدارنده گناه است گفت: نماز باعث آرامش روح انسان است.
کد خبر: ۹۱۵۰۶۹۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛حجت الاسلام سید مهران کریم پور گفت: خداوند در باره قبولی نماز ، معیاری را در قرآن بیان کرده است که نشانه قبولی نماز این است که انسان از گناه دوری کند ، زیرا نماز باعث می شود که انسان به یاد خدا باشد و این باعث خوف از نافرمانی می شود.

وی خاطرنشان کرد: شیطان از انسانی که نماز های پنج گانه را در اول وقت بخواند ، می ترسد اما نسبت به هر کس که نمازهای خود را به تاخیر بیفکند جرات پیدا می کند و او را به ارتکاب گناهان بزرگ وادار نماید.

کریم پور ادامه داد: نماز پلی ارتباطی بین خدا  و بنده اش است . در نماز بنده دلش رابرای راز و نیاز با خدایش باز می کند و شروع به حرف زدن ، ستایش کردن و درخواست از خداوند می کند و نهایت بندگی اش را برای خداوند به منحصه ی ظهور می گذارد.

این مقام مسئول  برطرف شدن گرفتاری و ناراحتی ، ورود به بهشت ودوری از جهنم ، در امان بودن از بلاهای آسمانی ، خشنودی خدا ،استجابت دعا و بالا رفتن اعمال دوری شیطان و تلقین شهادتین  را از فواید نماز خواندن برای انسان بیان کرد.

ارسال نظرات