مسئول سازندگی البرز در گفتگو با «بسیج»؛

۴۶ پروژه تعمیر در روستای باوی بر عهده جهادگران البرزی قرار گرفت

مسئول سازندگی البرز گفت: ۴۶ پروژه تعمیر در روستای باوی به عهده جهادگران البرزی قرار گرفته و ۷۰ نفر از دانشجویان دانشگاه خوارزمی برای انجام این پروژه‌ها به خوزستان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۵۰۶۵۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری سازندگی خبرگزاری بسیج از کرج ، ابراهیم نانکلی مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی البرز در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه البرز به عنوان استان معین در بازسازی شهرستان باوی در خوزستان تعیین شده است، گفت: ۴۶ پروژه تعمیر در این منطقه به دانشجویان جهادگر البرز سپرده شده است. 

نانکلی با بیان اینکه ۷۰ نفر از دانشجویان دانشگاه خوارزمی در تیرماه برای انجام پروژه‌های باوی به خوزستان می‌روند، گفت: گروه جهادی دانشگاه سما نیز در اردوی جهادی داخل استان، به آبرسانی در یکی از روستا‌های بخش اخترآباد می‌پردازند.

مسئول سازندگی  البرز ادامه داد: علاوه بر این اردو که از ۱۳ تیر آغاز می‌شود، چند کارگروه بهداشتی و سلامت نیز در مناطق اطراف حاشیه شهر کرج به موضوعات سلامت و دندانپزشکی مردم می‌پردازند. 

وی ادامه داد: یکی از فعالیت‌های دانشجویان جهادگر البرزی در تابستان امسال فضاسازی و زیباسازی در مدارس مناطق محروم است که گروه جهادی شهدای گمنام که متشکل از جهادگران دانشگاه علمی کاربردی البرز است، صورت می‌گیرد. 

نانکلی ادامه داد: در همان مدرسه بحث فعالیت‌های عمرانی دیگری نیز صورت می‌گیرد که یک گروه جهادگر دیگر قرار است به مشکلات عمرانی این مدرسه بپردازد. 

وی بیان کرد: حیاط این مدرسه آسفالت نیست و در حال رایزنی با چندنفر خیر هستیم که بتوانیم تأمین مالی فعالیت‌های عمرانی در این مدرسه را انجام دهیم. 

مسئول سازندگی  البرز با بیان اینکه جهادگران البرزی در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز وورد می‌کنند، افزود: کارگروه اختصاصی در حوزه آموزش پرورش قارچ و گل در یکی از روستا‌ها فعالیت خواهند کرد.

وی گفت: با همکاری یکی از دانشگاه‌های استان قرار شده سوله دانشگاه در اختیار جهادگران قرار گیرد و آموزش پرورش قارچ در این سوله انجام شود. در این شرایط هم دانشجویان به صورت علمی تولید قارچ را می‌آموزند و هم می‌توانند به تولید قارچ برسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار