فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ و رییس ستاد تشییع شهدای گمنام گفت: پپیکر مطهر ۱۵۰ شهید گمنام دفاع مقدس در کشور تشییع می‌شوند که از این تعداد، پیکر 34 شهید، شناسایی شده است.
کد خبر: ۹۱۵۰۶۲۵
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «محمدرضا یزدی» اظهارداشت: در ایام شهادت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر ۱۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس تشییع خواهند شد. 

وی افزود: از این تعداد شهدا ۳۴ نفر شناسایی شده و ۱۱۶ شهید گمنام هستند که شهدای گمنام هم پس از شناسایی به خانواده‌ها تحویل داده خواهند شد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) تهران بزرگ افزود: این شهدا بین سال های ۶۰ تا ۶۷ در عملیات های کربلای پنج، والفجر، رمضان، محرم، مسلم ابن عقیل، تک دشمن در بیداد، پنجوین و بیت المقدس به شهادت رسیده اند.

یزدی با بیان اینکه برنامه تشییع شهدا در ۱۷ استان برگزار می شود، گفت: پنجشنبه ششم تیر ماه در تهران تشییع شهدا با حضور مردم در مقابل دانشگاه تهران برگزار می شود و حجت الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم رییسی» رییس قوه قضاییه سخنران ویژه مراسم است.

وی تاریخ تشییع شهدای گمنام در استان ها را از روز هشتم تیر ماه اعلام کرد و گفت: در استان های اصفهان، سمنان، چهار محال و بختیاری و تهران شهدای گمنام و شناسایی شده، در استان‌های خراسان رضوی، فارس، بوشهر، گیلان، قزوین و خوزستان شهدای شناسایی شده و در استان های مرکزی، خراسان جنوی، خراسان شمالی، اردبیل، هرمزگان و قم شهدای گمنام تشییع خواهند شد.

به گفته وی، چهارشنبه پنجم تیر ماه بعد از نماز مغزب و عشا مراسم وداع با شهدا در موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار خواهد شد. 

ارسال نظرات