خبرهای داغ:
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مراغه در دیدار با خانواده‌ شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است چراکه شهدا از همه هستی خود گذشتند و شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر برای حفظ سلامت جامعه و جوانان این مرزوبوم به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۹۱۵۰۶۱۵
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، شعفی در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ما هر چه داریم از برکت شهدای والامقام و رهنمودهای امام امت است و باید یاد و خاطره این عزیزان و تمامی ایثارگرانی که از جان خود گذشتند تا از ارزش‌های انقلاب و کشور عزیزمان حفاظت کردند را گرامی بداریم و نباید فراموش کنیم که شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر برای حفظ سلامت جامعه و جوانان این مرزوبوم به شهادت رسیدند.
وی بابیان اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است افزود: تمام مردم و مسئولان باید راه این عزیزان و مرزبانان نظام را ادامه دهند و همه ما با تمام توان در هر مسئولیتی که هستیم باید به مردم ایران اسلامی خدمت کنیم.
اسلامی؛ رئیس بنیاد مراغه نیز در این دیدارها ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا و قدردانی از خانواده‌های آن ها گفت: شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر همانند شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم از ارزش بالایی برخوردارند آن‌ها با نثار جان خود برای سلامت و ایمن‌سازی جامعه از آلودگی به مواد مخدر و جلوگیری از انحطاط جامعه به بهترین شکل ممکن دین خود را مردم و نظام اسلامی ادا کردند.
 
 در این دیدارها با خانواده شهید «مسعود نوروزی»، «بهرام صدیق معتمد» و «حسن قنبر زاده» از شهدای والامقام عرصه مبارزه با مواد مخدر دیدار و از ایثار آنان قدردانی شد.
ارسال نظرات