جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج:

دشمن به دنبال تغییر فرهنگ ملت ایران است

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج رسانه و فضای مجازی را از جمله ابزار‌های نوین دشمن برای هجمه علیه جوانان ایرانی دانست و گفت: دشمن با رواج آموزه‌های غیر دینی از طریق فضای رسانه‌ای، غربی سازی ایران را در پیش گرفته است.
کد خبر: ۹۱۵۰۶۰۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، سرهنگ کیا عاشوری صبح امروز در جمع مسئولان اقشار بسیج در رضوانشهر با تاکید بر لزوم جذب جوانان به سمت حرکت در مسیر اسلام و انقلاب اظهار داشت: تلفیق هنر و دین موجب جذب جوانان می شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج حضور جوانان را سبب پیشبرد امورات کشور و تحقق اهداف انقلاب دانست و گفت: موتور محرک بسیج، اقشاری هستند که بیشتر با مردم و جامعه در ارتباط باشند.

وی فعالیت صحیح اقشار بسیج را عامل افزایش علاقه مردم به حرکت در مسیر پیشرفت و تحقق اهداف انقلاب دانست و ابراز داشت: بهره‌مندی از ظرفیت مردم و ارتباط مستمر با آن‌ها سبب پایداری و اقتدار هرچه‌ بیشتر انقلاب می‌شود‌.

عاشوری خدمت‌رسانی به مردم را اصلی‌ترین وظیفه بسیج دانست و تصریح کرد: حرکت در مسیر تحقق دولت اسلامی و همچنین ایجاد تمدن نوین اسلامی یکی از اهداف مهم اقشار بسیج است.


جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج رسانه و فضای مجازی را از جمله ابزار‌های نوین دشمن برای هجمه علیه جوانان ایرانی دانست و افزود: دشمن با رواج آموزه‌های غیر دینی از طریق فضای رسانه‌ای، غربی سازی ایران را در پیش گرفته است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار