با حضور مسؤولان دومین دفتر خدمات قضایی در شهرستان زابل افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۵۰۵۹۲
|
۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۳
به گزارش  خبرنگار بسیج از زابل، برای رفاه شهروندان و ارائه خدمات مطلوب‌تر به آن‌ها، در هفته قوه قضائیه با حضور فرماندار و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زابل و ریاست حوزه قضایی زابل و دیگر مسئولین دومین دفتر خدمات قضایی در شهرستان زابل افتتاح شد.

دقت، سرعت، سلامت و کیفیت بالا از ویژگی‌های مهم خدمات ارائه شده در این دفاتر است.

این دفاتر از طریق درگاه سامانه خدمات الکترونیکی قضایی مبادرت به ثبت دادخواست، شکواییه، اظهارنامه، لوایح وسایرخدمات قضایی می‌کنند و طبق اظهارات متولیان امر در آینده این خدمات افزایش می‌یابد به نحوی که نیازی به مراجعه حضوری مردم به دادگستری برای تقدیم بعضی شکواییه‌ها و دادخواست‌ها و اظهارنامه‌ها نباشد.

متقاضیان میتوانند با ورود به درگاه خدمات الکترونیکی به آدرس اینترنتی WWW.adliran.ir شخصا مبادرت به تنظیم دادخواست و خدمات مورد نظر کنند و متقاضیان باید پس از از اخذ کد رهگیری با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات قضایی و ارایه کد رهگیری و اصول اسناد و مدارک خود از طریق این دفاتر نسبت به پرداخت هزینه دادرسی و ثبت دادخواست خود اقدام کنند.

در صورتی که افرادی دسترسی به این سایت نداشتند می‌توانند مستقیما با در دست داشتن اصل وکپی مستندات و دلایل و مدارک و کارت ملی به این دفاتر مراجعه و از طریق این دفاتر اقدام کنند.

این سامانه طوری طراحی شده که کاربر را در ورود اطلاعات و تنظیم دادخواست و لوایح مطابق بر قانون دلالت و راهنمایی می‌کند به نحوی که از لحاظ شکلی دادخواست و شکواییه بدون نقص تنظیم شود.
ارسال نظرات