معاون اقتصادی استانداری گفت: تسریع در روند پرداخت تسهیلات و وحدت رویه توسط هفت بانک عامل استان از جمله مسکن، ملت، رفاه کارگران، ملی، سپه، صادرات و تجارت برای جذب ۱۰۰ درصدی این تسهیلات به افراد واجد شرایط باید به طور جد در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۵۰۵۳۲
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
جعفر گوهرگانی افزود: بانک‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد ظرف ۱۵ روز آینده گزارش جذب را به حوزه اقتصادی استانداری ارائه دهند و حداکثر زمان تشکیل پرونده و نتیجه آن نیز تا یک ماه انجام شود.
گوهرگانی با بیان اینکه، جانبازان، فرزند جانبازان ۷۰ درصد، آزادگان، همسران و فرزندان شهدا و والدین شهدا واجد شرایط دریافت تسهیلات یارانه دار مسکن ایثارگران هستند گفت: این تسهیلات با سود چهار درصد و با بازپرداخت ۲۰ ساله به استناد بند (ج) ماده ۳ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران پرداخت می‌شود.
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تعداد ۷۰۳ فقره تسهیلات سهمیه استان است که به بانک‌های عامل ابلاغ شده است ادامه داد: مبلغ این وام در مرکز استان ۷۷۰ میلیون ریال در شهرستان‌ها ۶۶۰ میلیون ریال و در مناطق روستایی ۳۸۰ میلیون ریال است که به ایثارگران واجد شرایط پرداخت خواهد شد.
کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
ارسال نظرات