خبرهای داغ:
مراسم یادبود شهید بهمن صبری پور با حضور خانواده های معظم شهدا در اهواز برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۵۰۴۶۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، مراسم یادبود شهید بهمن صبری پور با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از بسیجیان در اهواز برگزار می شود.

این مراسم معنوی شامگاه سه شنبه ۴ تیرماه از ساعت ۲۱ در منزل این شهید والامقام واقع در اهواز خیابان امام شرقی، خیابان یوسفی، خیابان اندرزگو، پلاک۱، مجتمع بیژن انجام می پذیرد.

مراسم یادبود شهید صبری پور با سخنرانی و روایتگری یادگاران دفاع مقدس و مداحی ذاکران اهل بیت(ع) برگزار و در پایان از طرف هیئت رهروان شهدای استان خوزستان از خانواده این شهید والامقام تجلیل به عمل می آید.

شهید بهمن صبری پور در تاریخ ۱۳۶۵/۱۱/۱ در عملیات کربلای۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسید و به یاران شهیدش پیوست.

 

فرازی از وصیت نامه شهید بهمن صبری پور

 

با درود و سلام به رهبر کبیر انقلاب و امت شهید پرور ایران وصیت من به شما هموطنان عزیز این است که هیچ وقت خلاف دستور امام امت عمل نکنید، چون هر چیزی که میگوید حق است و بیشتر از حق حرفی نمی زند و ای خانوادۀ خوب و رنج دیده ام.

مخصوصا مادرم، می دانم بجز زحمت هیچ چیز دیگر نداشته ام و در طول عمرم تو را خیلی رنج داده ام، امیدوارم، امیدوارم در آخر جبران زحمت های تو را بدهم و همچنین پدر رنج کشیده ام می دانم که تو را خیلی اذیت کرده ام و هیچ نتوانستم برایت کاری کنم امیدوارم که مرا ببخشی و حلالم کنی همچنین برادران و خواهرانم و فامیل ها، دوستان و آشنایان: اگر از من اذیت و آزاری دیدید مرا عفو کنند و حلالم کنید. و در آخر یکسال نماز و یکماه روزه دارم که برایم بگیرید.
والسلام بهمن صبری پور

ارسال نظرات
پر بیننده ها