خبرهای داغ:
توسط فرمانده ناحیه سپاه هندیجان صورت گرفت

تجلیل از مجموعه دادگستری هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: به مناسبت هفته قوه قضائیه ، رئیس و اعضای شورای تامین شهرستان هندیجان با رئیس و قضات دادگستری و دادستان هندیجان دیدار و از آنها به شایستگی تجلیل نمودند و یاد و خاطره شهیدان آیت الله بهشتی و ۷۲تن از یارانش را گرامی دانستند.
کد خبر: ۹۱۵۰۴۵۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: مجموعه دادگستری و دادستان همواره زحمات سختی برای برقراری عدالت و اجرای احکام خداوند انجام می دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: در آستانه سالروز شهادت شهیدان آیت الله بهشتی و ۷۲تن از یارانش قرار داریم که در حادثه دلخراش تروریستی توسط مزدوران فریب خورده دشمنان اسلام به فیض بزرگ شهادت نائل شدند که این روز را گرامی میداریم .

وی بابیان دیدار با رئیس دادگستری و قضات و دادستان گفت: در جهت پاس داشت تلاش ها مخلصانه و گرامیداشت این هفته مبارک قوه قضائیه به همراه اعضای شورای تامین با مجموعه دادگستری دیدار و یاد و خاطره شهیدان آیت الله بهشتی و دیگر یاران شهیدش گرامی دانسته شد.

سرهنگ‌دوم پاسدار بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: قوه قضائیه با تلاش های بی وقفه خود کارهای بزرگی در مبارزه با مفاسد اقتصادی و اجتماعی و همچنین با قاچاق کالا و مواد مخدر ودیگر کارهای خلاف با جدیت پیگیری و عدل را برپا می دارند و همیشه یاور مردم هستند و طرفدار مظلوم که به آنها خسته نباشید می گویم.

وی بااشاره به زنده نگه داشتند شهدای والامقام هفتم تیر بیان کرد : همه ماها وظیفه داریم فرهنگ شهدای هفتم تیر را ترویج بدهیم و به عنوان الگوی مناسب در میان جوانان و نسل های آینده پرورش و بازگو نماییم.

سرهنگ دوم پاسدار بعنونی نژاد تصریح کرد : ماهمیشه در کنار قوه قضائیه هستیم و در برابر هم ظلم و بی عدالتی و نا امنی مبارزه می کنیم و تا آخرین قطره از خونمان از ایران اسلامی و ولایت فقیه دفاع و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم .

 

برگزاری کلاس های آموزش تکواندو بسیجیان هندیجان 
 
مسئول بسیج ورزشکاران هندیجان از برگزاری کلاس های آموزش تکواندو در تمام رده های سنی برای بسیجیان برادر در هندیجان و شهره زهره همراه با دیگر برنامه های متنوع طرح اوقات فراغت تابستانه خبر داد.
 
مصطفی حشوشی پیش از ظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: نوجوانان و جوانان بااستعداد ی در رشته رزمی  پرهیجان تکواندو در هندیجان و روستاهای تابع شهرستان وجود دارد که اکثر بسیجی و عضو گردان ها و پایگاههای مقاومت بسیج هستند. 
 
وی افزود : ترویج فرهنگ ورزش در تمام رشته ها می تواند زمینه ساز شکوفایی جوانان در این رشته ها باشد که بایستی با حمایت و همکاری عوامل این رشته ها گام های مثبت و تاثیرگذاری برای توسعه ورزش در هندیجان برداشته و تبدیل به یک فرهنگ فراگیر در میان خانواده ها شود.
 
وی بابیان دوره آموزش رزمی تکواندو در شهرستان هندیجان گفت: ازدوره آموزش رشته رزمی تکواندو در شهرستان استقبال خوبی شده و علاقمندان زیادی دارد که در میان بسیجیان همواره با شور و اشتیاق خاصی روبرو شده است و این کلاس ها بصورت منظم اجراء و در آینده این نوجوانان و جوانان در استان افتخار آفرین خواهند شد.
 
حشوشی مسئول بسیج ورزشکاران هندیجان عنوان کرد: رشته رزمی تکواندو با همت هیات تکواندو و همکاری اداره ورزش و جوانان و ناحیه سپاه هندیجان  برنامه های متنوعی را در طرح اوقات فراغت سه ماه تابستانه دارد که با هماهنگی اجراء می شود.
 
وی بااشاره به قهرمانی های جوانان بسیجی در مسابقات استانی بیان کرد : نوجوانان و جوانان بسیجی و حتی نونهالان در مسابقات شهرستانی و استانی و کشوری با شایستگی و تلاش شبانه روزی خود مقام های خوب و برتری را کسب نموده اند که نشان از ظرفیت و استعداد فوق العاده این ورزشکاران هندیجان در رشته تکواندو را دارد که در کنار این مسابقات، هیات تکواندو هندیجان کلاس های بصیرتی، قرآنی را برپا می کند .
 
حشوشی مسئول بسیج ورزشکاران تصریح کرد : در هیات تکواندو برای بسیجیان ورزشکار برنامه‌های متنوع از جمله جلسات هم اندیشی، مسابقات قرآنی و کلاس های تربیتی و معارفه اسلامی برگزار می شود که مورد استقبال تکواندو کاران بسیجی هندیجان قرار گرفته است.
 
مسئول بسیج ورزشکاران هندیجان تاکید کرد : در صورت حمایت بیشتر می توان در آینده نزدیک قهرمانی های فراوان در رشته تکواندو و حتی دیگر رشته های ورزشی در هندیجان بود و ایام سه ماه تابستان بهترین فرصت برای استعداد یابی و ترویج رشته های ورزشی در میان تمام رده های سنی بود که با تلاش و همکاری همه جانبه این امرمهم ورزشی محقق خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها