مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان:

ایران یک بار دیگر آمریکا را تحقیر کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان گفت:قدرت پوشالی آمریکا بار دیگر در مقابل اراده و ایمان قوی نیروهای انقلابی زانو زد و برای چندمین بار طعم تلخ شکست را چشید.
کد خبر: ۹۱۵۰۴۵۷
|
۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

حجت الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه‌های استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: ایران یک بار دیگر آمریکا را تحقیرکرد.

وی افزود: قدرت پوشالی آمریکا بار دیگر در مقابل اراده و ایمان قوی نیرو‌های انقلابی زانو زد و برای چندمین بار طعم تلخ شکست راچشید، و این نصرت الهی است چرا که هرکس خدا را یاری کند خداوند هم او را یاری می کند، قدرت شیطان در مقابل قدرت الهی دچارشکست مفتضحانه‌ای شد.

حجت الاسلام اربابی بیان کرد: بعضی‌ها می گفتن از ژاپن و آلمان یاد بگیرید که در حوزه اقتصاد دست آورد‌های مختلفی داشته اند و با افتخار می گفتن دستاورد‌های اقتصادی ژاپن و آلمان به خاطر کنار گذاشتن نیرو‌های نظامی و سازش با نظام سلطه است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این نکته که دشمن دنیای امروز را دنیای گفتمانمی داند نه دنیای موشک"، تصریح کرد: ولی مردم عزیزایران به وضوح دیدن که آن شعار اشتباه بود چرا که؛ این موشک‌ها بودند که ابهت آمریکاراشکست دادند وباعث تحقیر دنیای استکبارشدند.
حجت الاسلام نعیم اربابی درپایان اظهارداشت: نوچه‌ها وبازیچه‌های آمریکامثل عربستان واسرائیل این را بدانند وعاقلانه عمل کنندچراکه هرگونه اشتباهی ازآن‌ها سر بزند، درواقع بادستان خودشان باعث نابودی خود شدند، واین را درنظربگیرند که کدخدای شما درمقابل اراده‌ی فولادین نیرو‌های انقلابی تحقیر شد وباعث مضحکه جهانیان شد.

نیرو‌های انقلابی ومومن بعدازاین پیروزی هم خودشان رابرای نقشه‌های بعدی دشمنان آماده کنند چرا که دشمن بیکار نمی‌نشیندوحتما نقشه‌های متفاوت وگوناگونی را آزمایش می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار