خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به استقرار یک گشت ثابت در پارک ملت اسدآباد گفت: گشت پاره وقت همیشگی نیز طبق روال سابق در تمامی پارک‌های اسدآباد تردد خواهد کرد تا امنیت تفرجگاه‌های دیارسیدجمال تامین شود.
کد خبر: ۹۱۵۰۴۲۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵

استقرار ‌گشت‌ ثابت پلیس در پارک ملت اسدآبادسرهنگ افشین یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: با آغاز فصل تابستان یک ‌گشت ثابت در ساعات شلوغ پارک ملت اسدآباد مستقر شده است.

وی تصریح کرد: گشت پاره وقت همیشگی نیز طبق روال سابق در تمامی پارک‌های اسدآباد تردد خواهد کرد تا امنیت تفرجگاه‌های دیارسیدجمال تامین شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ضمن اشاره به توجه پیمانکاران پارک‌ها در کنترل عبور و مرور افراد متفرقه به پارک‌ها نیز بیان کرد: پیمانکاران با این امر کمک زیادی به امنیت پایدار پارک‌ها خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش نیز گفت: دستگیری متهمین مواد مخدر تنها با حدس و گمان ممکن نیست و باید ادله محکمی برای بازداشت این افراد وجود داشته باشد.

یاری با بیان اینکه متهمین توسط نیروی انتظامی فقط بازداشت می‌شوند، گفت: صِرف مشکوک بودن یک نفر نمی‌شود وی را به بازداشتگاه انتقال داد.

وی درباره تخلفات موتورسواران نیز گفت: به این افراد متذکر می‌شویم قوانین را رعایت کنند چراکه انجام تخلف جریمه‌های سختی برای این افراد در پی خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد موتورسواران را به انجام نکات آموزشی توصیه کرد و گفت: نفرات نامحسوسی در سطح شهر وجود دارند که تخلفات موتورسواران را بلافاصله ثبت و گزارش می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات