امروز حکومت شهدا بر دلها شروع شده است

فرمانده و راوی دفاع مقدس و مسئول قرارگاه فرهنگی امام رضایی ها گفت:امروز حکومت شهدا بر دلها شروع شده است.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۷۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
امروز حکومت شهدا بر دلها شروع شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حاج حسین یکتا در یادواره ۲۹ شهید روستای گرمن در مسجد جامع این روستا با بیان اینکه مجلس شهید یک دعوت است و وقتی کسی را دعوت می کنند حتما کاری دارند اظهار کرد: اینکه می گوییم شهدا دعوت می کنند این را دیدیم که شهدا برای همه برنامه دارند و این نیست که همینطور بیایند و به حکمتی ما را دعوت می کنند.
وی افزود: شهدا با ماموریت دعوت می کنند تا کسانی که می آیند استفاده کنند و باید حواسمان را جمع کنیم که مزد و رزق خود را بگیریم و قدر بدانیم این دور هم جمع بودن که می بیان شهدا هستند و ما مهمان هستیم.
یکتا با تاکید بر اینکه ضرر نکردیم که شهدا رفتند گفت: هم سن شهید حججی خیلی هست که می میرد اما یک نفر بی سر می شود و سری تو سرا می شود و همه دنیا این حججی و مابقی شهدا هست.
وی ادامه داد: امروز حکومت شهدا بر دلها شروع شده است و دل آرام جایی است که خدا با ماست و امروز پشت دیوارهای بیت المقدس هستیم و امروز در این فشار اقتصادی جرات حمله ندارند و ترسان و هراسان هستند.
فرمانده دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: این اتفاقات در جهان را خون شهدا رقم می زند، و امروز ما راحت نشستیم و یادواره می گیریم و تمام فرودگاه های سعودی در خطر انصارالله یمن است و دشمن منافعش در خطر است و اینها با خون شهدا رقم خورده و می خورد.
وی اضافه کرد: یک روز به ریش ما می خندیدند دنیا که اینها چه می گویند اما امروز صدام کجاست که ببیند، امام هر چه در مورد صدام گفت محقق شد و بیانات امام راحل هر چه بود تاکنون محقق شده است.
یکتا ادامه داد: اربعینی که بر آن تاکید شده حالا دارد رخ نشان می دهد چرا که هر که خدا را یاری کند خدا او را یاری می کند و در کامپیوتر خدا هیچ چیز کم نمی شود و رهبری انقلاب تاکید دارد هر چه امام راحل گفت محقق شده و آنچه محقق نشده خواهد شد و دو نکته نشده یکی فتح فلسطین که اما امروز پشت دیوارهای بیت المقدس هستیم، سخنان رهبر انقلاب هم هر چه فرمودند محقق شده است مانند اینکه بشتر باید بماند و ماند و داعش را رها کنید که دامن خودشان را می گیرد و آمریکا از عراق قرار می کند و اینها همه شد.
وی ادامه داد: دوم حرف امام که محقق نشده حضور در بیت الله الحرام است که این هم محقق خواهد شد و این نشان از اینکه خون شهدا اثر می گذارد هر چند گرانی و نفوذی ها دارند کار می کنند اما درست می شود، نام یاد شهدا و امام بالاست و اگر اتفاقی می افتد امتحان است.
یکتا با اشاره به سیلی که آمد اما سیل محبت مردم سبب شد آن مشکلات برود اضافه کرد: تربیت امام راحل و بنیانی که امام گذاشت کار را با سرعت جلو می برد و دشمن گیج شده است و فهمیدند یهودیان کارشان تمام است و مطالعه دارند و پیس فتا اسلام را می بینند و یمن و شامات را رصد می کنند و انقلاب را رصد می کنند و اربعین را رصد می کنند و فهمیدند حسین برای مهدی دارد یار جمع می کند و فهمیدند خون ها دارد اثر می کند و حرکات ترامپ حساس شده است چون کار آنها تمام است و باید کاری کنند تا نابود نشوند.
این راوی دفاع مقدس گفت: امروز در چهل سالگی انقلاب که بیانیه گام دوم و جوانان را وقت صدا کرد تا پرچم ظهور را بدست گیرند و محقق کنند، تمام اهداف دشمن امروز مورد تهدید است و او فهمیده است و تلاش می کند نجات پیدا کند.
وی با بیان اینکه اتفاقات داخلی کشور جای نگرانی نیست و خدا خودش اینها را مدیریت می کند افزود: این مملکت برای امام رضا(ع) است و قدم قدمش جا پای امام رضاست و این مملکت ثروت مند است و نفوذی ها سبب شل شدنش می شوند که این هم حل می شود و شهدا خودشان نظارت دارند.
یکتا با تاکید بر جدی گرفتن اربعین حسینی گفت: همه باید برویم اربعین و یا خانواده ها برویم چون اربعین یادگیری امام حسین برای حضرت مهدی است و اینها همه نشان از تحقق خون شهداست و پرچم بالاست هر چند غصه ها زیاد است مانند دوران دفاع مقدس اما امروز پرچم امام در دنیا بالاست و باید مراقبت کنیم و حواسمان جمع باشد که قصه انقلاب و دفاع و یادواره ها همه کار خود شهداست.
وی ادامه داد: جلسات شهدا آسمانی است و کارت دعوت شهدا به دل است و از ما یک پیمان و عهد می گیرند که پای نایب امام زمان (عج) بایستیم، عالم دیگر خبری نیست همه چیز در نایبش خلاصه می شود برای آماده سازی ظهور امام منتظر و باید همه آماده باشیم.
یکتا با تاکید بر عبور از همه مشکلات و سختی ها گفت: امروز ما با عزت زندگی می کنیم که آمریکا توسط رهبر انقلاب خار می شود و نامه اش برگشت و پهپادش زده می شود و ناراحت و عصبانی می شود اما خون شهدا اثر می کند و راه شهیدان دارد برای جوانان دلبری می کند.
مسئول قرارگاه امام رضایی های کشور با بیان اینکه امام راحل فرمود تا قیامت تربیت و مزار پاک شهیدان دارالشفاست افزود: امروز شلمچه و فکه با دل ها بازی می کنند و دنیا را تکان داده و جوانان عالم را هوشیار و متوجه خود کرده است، باید مراقب باشیم از امام زمان (عج) جا نمانیم و رهبری انقلاب تاکید دارد که آن روز را خواهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار