مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان:

دانشنامه دفاع مقدس گیلان در حال تدوین است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با اشاره به تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس استان گیلان گفت: برای این منظور یک‌هزار و 25 مدخل گردآوری‌شده است.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۶۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، سرهنگ عباس بایرامی صبح امروز در دیدار با فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری اظهار داشت: دانش‌نامه دفاع مقدس استان گیلان در حال تدوین بوده و برای این منظور یک‌هزار و ۲۵ مدخل گردآوری‌شده است.

وی با بیان اینکه جهت تسریع در روند کار دانش‌نامه دفاع مقدس استان گیلان کارگروه‌های مختلفی اعم از فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، جغرافیایی و نظامی تشکیل‌شده است، گفت: از دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط انتظار داریم در تدوین این دانش‌نامه با فرمانداری‌ها همکاری کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با اشاره به اینکه در حوزه تاریخ شفاهی دفاع مقدس استان ۱۷ عنوان کتاب تألیف شده است، افزود: در استان گیلان یک‌هزار و ۱۵۰ فرمانده دوران دفاع مقدس وجود دارد که می‌توان از خاطرات آن‌ها در حوزه تاریخ شفاهی دفاع مقدس استفاده کرد.

بایرامی با بیان اینکه از ۳۱ استان کشور ۱۵ استان دارای موزه دفاع مقدس است، تصریح کرد: طراحی و نقشه‌کشی احداث موزه دفاع مقدس در استان گیلان در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار آغازشده و بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان به‌عنوان پیمانکار این طرح تعیین‌شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات