خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

راه یابی نمایندگانی از سپاه انصارالرضا(ع) به مسابقات قرآنی نیروهای مسلح

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: نمایندگانی از برادران و خواهران رده های سپاه استان امسال نیز به مسابقات منتخب نیروهای مسلح که در سپاه تهران برگزار می شود اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۶۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد حسین علی آبادی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان صبح امروز در دیدار مسئولین روابط عمومی و تبلیغات نواحی سپاه  شهرستانها با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: در راستای ماموریت های بسیج و سپاه در دو قالب محور برنامه ها را دنبال می کنیم.

وی افزود: یکی موضوعات رسانه ای است که به عنوان روابط عمومی رده ها در راستای خبرنگاران افتخاری و پوشش برنامه ها و فعالیت های بسیج در دو بخش سازمانی و اداری و فعالیت های بسیج در سطح جامعه دنبال می کنیم.

علی آبادی عنوان کرد: موضوعات فرهنگی از جمله راهیان نور و اردوهای جهادی و برنامه هایی که به بسیج ابلاغ شده در شهرستان ها پوشش می دهیم که همکاران در پوشش اخبار و برنامه ها در راستای اهداف انقلاب همکاری دارند.

وی با بیان اینکه ماموریت دوم در راستای فرهنگ تبلیغات در داخل مجموعه سپاه است افزود: در راستای اجرای مناسبت های فرهنگی، ایام الله ها و برنامه های ابلاغی نیز مرکزیت برنامه ها اقامه نماز در سطح رده ها است که سعی داریم بتوانیم روز به روز بر کیفیت و اثرگذاری برنامه ها و اقامه نماز بیفزاییم.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالرضا(ع) استان با بیان اینکه موضوعات قرآن را در سطح سپاه هم سربازان و پایوران و همه اقشار دنبال می کنیم گفت: در این زمینه همکاران در حفظ و قرائت و کلاسهای آموزشی فعالیت دارند و موفقیت هایی کسب کردند.

وی ادامه داد: نمایندگانی از برادران و خواهران رده های سپاه استان امسال نیز به مسابقات منتخب نیروهای مسلح که در سپاه تهران برگزار می شود اعزام شدند که یک نفر از خواهران استان ما در حفظ 10جزء و یک نفر از برادران در حفظ قرائت منتخب شدند و به مسابقات نیروهای مسلح راه یافتند.

علی آبادی ادامه داد: نیروهای روابط عمومی و تبلیغات در نواحی مقاومت بسیج سپاه شهرستانها زیر مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها