خبرهای داغ:
آیت الله عابدینی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان گفت: شورای نگهبان فضا را برای ورود نیروهای متدیّن به عرصه خدمت فراهم کند.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۲۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین با بیان اینکه مهمترین رسالت شورای نگهبان، اقامه دین است، اظهار کرد: انقلاب ما انقلابی دینی است و ضروری است همه ما برای اقامه دین پای کار باشیم.

وی تصریح کرد: در نگاه دین انسان‌های فرهیخته و مؤمنین حقیقی کسانی هستند که از نمازهایشان مراقبت و نگهبانی می‌کنند و شورای نگهبان نیز باید از دینی که قوام پیدا کرده است، مراقبت و محافظت کند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: کسانی که در فتنه آلودگی دارند، از هر ابزاری برای رسیدن به اهداف دنیاطلبانه بهره می‌گیرند، انگیزه‌ای برای انقلاب ندارند، فهمی از مبانی اسلام و امام راحل ندارند، رهبر، امامت و ولایت دینی را قبول ندارند و تعصبی به مقاومت اسلامی نشان نمی‌دهند، غریبه‌هایی هستند که نفوذی محسوب می‌شوند و باید مراقب آنها بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: شورای نگهبان باید تا جایی که قانون به او اجازه می‌دهد، کاری کند که نیروهای پای کار دین و بهترین فرزندان انقلاب وارد عرصه‌های خدمت به مردم شوند و هر کسی اجازه پیدا نکند تا به عرصه‌های حساس انقلاب راه پیدا کند.

وی افزود: نباید فضا برای فرصت‌طلبان و آدم‌های آلوده آماده شود و شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که آدم‌های متدین نتوانند نفس بکشند و آدم‌های ارزشی در فشار و مضیقه قرار بگیرند و هجمه‌ها علیه آنها اتفاق بیوفتد.

آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه شورای نگهبان رکن نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید در انجام دقیق وظایف و رصد دقیق حوزه رسالتی خود توجه ویژه داشته باشد، ابراز کرد: خدا وقتی اراده کند جامعه‌ای را نابود نماید، زیاده‌خواهان، رفاه‌طلبان و دنیاپرستان را بر آن جامعه مسلط می‌کند و آنها هر غلطی خواستند انجام می‌دهند و خلاف مرتکب می‌شوند و ممکن است چوب خشکی را هم نماینده مجلس کنند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: خدا پس از آنکه اینها را بر جامعه مسلط می‌کند، عذابش را نازل می‌کند و در نهایت این جامعه به نابودی کشیده می‌شود و وقتی به قرآن نگاه می‌کنیم نمونه‌های از جوامع پیشین را مشاهده می‌کنیم که با این شیوه به نابودی کشیده شده‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و خون شهدا امانتی است که باید حفظ شود، تأکید کرد: هر تصمیمی باید برای رضای خدا باشد و حب و بغضِ جناح و جریان در آن راه پیدا نکند زیرا حب و بغض‌های جناحی در قیامت دست ما را نمی گیرد.

گفتنی است در پایان این مراسم محمدتقی صفری به عنوان رئیس جدید دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان قزوین معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام ولی‌الله نصیری رئیس سابق این نهاد قدردانی شد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها