نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در گفتگو با بسیج عنوان کرد:
مرادی نماینده مردم شهرستان‌های مریوان سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج در تمامی صحنه‌های انقلاب نقش پر رنگ و چشمگیری داشته است در محرومیت زدایی، سازندگی و عمران، تبیین اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، علمی، ورزشی، امنیت، مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و دفاع از کشور بسیج تنها نهاد مردمی بوده که در کنار انقلاب و مردم بوده است..
کد خبر: ۹۱۵۰۳۲۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مرادی نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کردستان گفت: بسیج در تمامی صحنه‌های انقلاب نقش پر رنگ و چشمگیری داشته است در محرومیت زدایی، سازندگی و عمران، تبیین اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، علمی، ورزشی، امنیت، مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و دفاع از کشور بسیج تنها نهاد مردمی بوده که در کنار انقلاب و مردم بوده است.
 
  وی گفت: وقتی طرح جهاد همبستگی ملی از طرف رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح شد بسیج و نیرو‌های بسیجی یک بار دیگر به میدان آمدند و تا آخرین لحظه در خدمت مردم سیل‌زده و در کنار آنان بودند.
 

منصور مرادی نماینده مردم شهرستان‌های مریوان سروآباد در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه این طرح میتواند به بهترین شکل ممکن رابط بین مردم و مسوولین باشد اظهار کرد:در این طرح می‌توان از توان و ظرفیت مردم و خیران برای ساخت مناطق سیل‌زده بهره برد.


وی در مورد اجرا و اهمیت طرح «جهاد همبستگی ملی» در بازسازی مناطق سیل‌زده گفت: «سازمان بسیج مستضعفین اجرای طرحی با نام «جهاد همبستگی ملی» را برای کمک به سیل‌زدگان در سراسر کشور آغاز کرده و مردم بدون شک استقبال شایسته‌ای از این طرح خواهند داشت، ودر استان کردستان نیز مردم و مسوولین با مردم سیل‌زده در برخی استان‌ها همگام شدند و به یاری آن‌ها شتافتند و قطعاً در اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» نیز پیشتاز میدان خواهند بود.


مرادی گفت: هر جا مردم با عزم همگانی و روحیه مشارکت ورود پیدا کردند نتیجه خیلی اثربخش بوده است.

مرادی خاطرنشان کرد: با کمک همین مردم و با اجرای این طرح می‌توان برای جبران خسارات در کمترین زمان ممکن بازسازی‌ها را انجام بدهیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات