خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود از پیش بینی ایجاد ۲۳۲۰ پایگاه اوقات فراغت در شهرستان شاهرود در سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان سال ۲۰ خانه ورزش روستایی در شهرستان راه اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۲۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مجید محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود در جلسه شورای اداری شهرستان در سخنانی با اشاره به اوقات فراغت اظهار کرد: از جام رمضان اوقات فراغت ما آغاز شد و علی رغم همه محدودیت های اقتصادی کمیته ای تشکیل شد در جهت ارزیابی شرایط شرکت در مسابقات که کمبودی ایجاد نشد و افزایش ورودی امسال نداشتیم ۲۶۷۱ نفر در ۱۰۸ رشته تیمی در رشته های مختلف رقابت کردند و میانگین تماشاگران حدود صد نفر در هر شب و ۲۵ مکان ورزشی درگیر مسابقات رمضانیه بود.
وی ادامه داد: ۲۱۷۵ پایگاه اوقات فراغت در سال گذشته داشتیم که اول استان در ارزیابی شدیم و امسال ۲۳۲۰ پایگاه خواهد بود که به کیفیت ها توجه داریم و نیم نظارت و ارزیابی راه اندازی کرده ایم کن بتوانیم ارزیابی خوبی داشته باشیم و با رایزنی که داشتیم دو اعتبار خاص در مناطق روستایی ایجاد کنیم.
محمدی تصریح کرد: در محلات اسلامی و حاشیه شهر تلاش داریم تا پایان شهریور ماه پنج پارک زیر ساخت ایجاد و تجهیزات ورزشی انفرادی و گروهی در آنها نصب شود و در مناطق روستایی ۲۰ خانه ورزش روستایی تا پایان سال با اعتبار حوزه مناطق روستایی ایجاد شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها