خبرهای داغ:

پرهیز از شتابزدگی در اداره کشور و برنامه ریزی ها

امام جمعه موقت شاهرود گفت: در اداره کشور و برنامه ریزی ها نباید از شتاب زدگی استفاده کنیم و باید اطراف و اهداف مسئله را ببینیم و محاسبه کنیم، چرا که کارکرد ما آویزه گردن ما خواهد شد چرا که عمل انسان از انسان جداشدنی نیست.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۱۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین حمید عبداللهیان امام جمعه موقت شاهرود در شورای ادارای شهرستان در تالار ولایت فرمانداری ویژه شهرستان با اشاره به سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی و اهداف تشکیل و اقدمات این نهاد، به هفتم تیرماه سالروز شهادت دکتر بهشتی و هفتاد و تن از یاران وی نیز توجه داد و افزود: قرآن کریم همیشه دوگانه هوایی معرفی می کند و به شرح و بسط آن می کند که‌ گاهی به ایمان و کفر توجه می دهد و گاهی به نور و ظلمت تعبیر می کند و گاهی به شب و روز یاد می کند و سرنوشت کسانی که در میدان نور و رهبری امام نور کام بر می دارند چیست و کسانی که در ظلمت گام بر می دارند چیست؟ و این سرنوشت چه بیان می شود یک سنت قطعی است.
وی ادامه داد: هرکس دنبال رو حق باید از سرنوشت روشن برخوردار است و در جامعه اسلامی هم قرآن پیش بینی کرده که کسانی هستند مسیر هدایت و کسانی ظلالت و گمراهی را انتخاب می کنند و شاه‌بیت این اتفاقات عجول بودن انسان است و بدون فکر کار انجام می دهد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: در اداره کشور و برنامه ریزی ها نباید از شتاب زدگی استفاده کنیم و باید اطراف و اهداف مسئله را ببینیم و محاسبه کنیم، چرا که کارکرد ما آویزه گردن ما خواهد شد چرا که عمل انسان از انسان جداشدنی نیست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها