خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با اشاره به ایجاد ۱۰۲ پایگاه اوقات فراغت در شهرستان شاهرود گفت: راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا در شهرستان در دستور کار است.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۱۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا در شاهرود/فعالیت ۱۰۲ پایگاه اوقات فراغتبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در جلسه شورای اداری شهرستان در سرسرای ولایت فرمانداری ویژه شهرستان در سخنانی با اشاره به اقدامات این اداره در راستای اوقات فراغت اظهار کرد: در حوزه فرهنگی هفت انتشارات ۳۲ چاپخانه ۱۲ نشریه و ده انجمن فرهنگی و ۲۰ آموزشگاه هنری فعالیت دارند و در حوزه قرآنی ۹ موسسه قرآنی و ۶۸ کانون فرهنگی هنری مساجد را داریم.
وی با اشاره به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه استانی کتاب و برگزاری آزمون قرآن سراسری با حضور بیش از دو هزار نفر افزود: راه اندازی یک باب سینما و هشت آموزشگاه و برگزاری چهار مراسم نکوداشت مفاخر شهرستان و بیش از ۱۰۲ پایگاه اوقات فراغت در شهرستان فعال هستند.
مهدیان با اشاره به پنج رونمایی کتاب گفت: چهار رونمایی در آینده خواهیم داشت و خرید کتاب نویسندگان شهرستان را داشته و داریم و در حوزه نشاط اجتماعی هر برنامه‌ای که بتواند عده‌ای را جمع کنند می‌تواند به رشد نشاط اجتماعی کمک کند و ما تلاش داریم که این تلاش‌ها بیشتر شود.
وی با تلاش به راه اندازی اولین هنرستان هنر‌های زیبا در شهرستان گفت: تلاش داریم که گذر فرهنگی را در شهرستان ایجاد کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها