فرمانده سپاه شهرستان عباس‌آباد با تاکید براینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه مردم و مسئولان دارند، اظهار کرد: مسئولین موظف هستند با تداوم حرکت در مسیر آرمان‌های شهدا، برنامه‌ها و اهداف آنان را در جامعه تبیین کنند تا اسلام و انقلاب زنده بماند.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۰۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهرستان عباس‌آباد،سرهنگ‌دوم پاسدار مهرداد ابراهیم‌پور در جلسه شورای اداری عباس‌آباد که با حضور فرماندار و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی و رؤسای ادارات در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن دعوت از تمامی مسئولان و پرسنل ادارات و نهادها و هم‌چنین مردم همیشه در صحنه برای شرکت در آیین باشکوه تشییع پیکر پاک شهدای گمنام که در روز شنبه هشتم تیرماه  مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در سلمان‌شهر برگزار می‌گردد، افزود: بايد امروز فرهنگ ايثار و شهادت را به فرزندان خود بياموزيم و در تمام عرصه هاي علمي از شهدا ياد كنيم و اين فرهنگ را در جهت علم و عمل پيش ببریم.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان عباس‌آباد در ادامه با بیان اینکه احياي اسلام ناب و زنده نگه‌داشتن قرآن، انقلاب اسلامي و هم‌چنين عزّت، حيثيت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون خون‌هاي پاك و مطهر شهيدان است، اظهار داشت: شهدا به ايران اسلامي هويت بخشيدند و موفقيت‌هاي نظام اسلامي به بركت خون شهدا است. شهدا با عشق به سرزمين و ميهن به جنگ رفتند و با رشادت‌هاي خود تمام معادلات جهان را به‌هم ريختند، بايد قدرشان را بدانيم و ادامه‌دهنده راه آنان باشيم.

سرهنگ ابراهیم‌پور با تصریح بر اینکه امروز جمهوري اسلامي ايران به‌عنوان تنها نظام اسلامي مردم‌‌سالار ديني در جهان و الگويي بی‌بدیل براي مسلمانان و مستضعفان سراسر عالم مطرح می باشد،خاطرنشان کرد: اقتدار ايران اسلامي در دنيا به بركت خون شهدا و از خودگذشتگي رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس حاصل شده است. 

فرمانده سپاه عباس آباد با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تولید محتوای مناسب باید در دستور کار دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد تا میزبانی از شهدای گمنام به تشییع و تدفین ختم نشود، اذعان داشت:برملاکردن جنایات استکبار جهانی با تولید محتوای مناسب می‌تواند به عنوان یک هنر مورد توجه قرار گیرد که فعالان فرهنگی باید از این فرصت به خوبی در ترویج فرهنگ شهدا بهره گیرند.

وی در پایان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر، به‌ویژه دو شهید گمنام 16 و 20 ساله که در روزهای آتی تشییع خواهند شد و به ترتیب در عملیات رمضان و عملیات ایذایی والفجر هشت در جزیره بوارین به‌درجه رفیع شهادت نائل آمدند، اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا صبح شنبه هشتم تیرماه  با حضور مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان عباس‌آباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها